مشاهده
2198 +

شاید تابحال چیزی راجع به انگور یخ زده نشنیده باشید.میان وعده انگورهای پوشیده شده از شبنم یک ایده عالی برای فصل تابستان است.اگر به دنبال یک میان وعده یا دسر خنک و سالم می‌گردید و می‌خواهید جایگزینی برای دسرهای پر از شکر و شکلاتی برای کودک‌تان داشته باشید ما پیشنهاد می‌کنیم دسر انگور یخ زده را امتحان کنید هم خوشمزه و سالم بوده و دستور تهیه آن بسیار ساده است و حتی کودک‌تان می‌تواند آنرا به تنهایی تهیه کرده و عاشق طعم آن خواهد شد. مواد لازم: طرز تهیه: انگورها را حبه کرده و بشورید، داخل آبکش بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود، اگر کمی هم خیس باشد مهم نیست زیرا رطوبت کمک می‌کند تا ژله‌ها بهتر بچسبند. در یک کیسه زیپ دار انگورها را ریخته و پودر ژله را اضافه کنید.حالا حسابی کیسه را تکان دهید....

شاید تابحال چیزی راجع به انگور یخ زده نشنیده باشید.میان وعده انگورهای پوشیده شده از شبنم یک ایده عالی برای فصل تابستان است.اگر به دنبال یک میان وعده یا دسر خنک و سالم می‌گردید و می‌خواهید جایگزینی برای دسرهای پر از شکر و شکلاتی برای کودک‌تان داشته باشید ما پیشنهاد می‌کنیم دسر انگور یخ زده را امتحان کنید هم خوشمزه و سالم بوده و دستور تهیه آن بسیار ساده است و حتی کودک‌تان می‌تواند آنرا به تنهایی تهیه کرده و عاشق طعم آن خواهد شد.

مواد لازم:

  • خوشه انگور
  • یک بسته پودر ژله

طرز تهیه:

  • انگورها را حبه کرده و بشورید، داخل آبکش بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود، اگر کمی هم خیس باشد مهم نیست زیرا رطوبت کمک می‌کند تا ژله‌ها بهتر بچسبند.

دسر-با-انگور

  • در یک کیسه زیپ دار انگورها را ریخته و پودر ژله را اضافه کنید.حالا حسابی کیسه را تکان دهید.

دسر-خوشمزه

  • کیسه را برای چند ساعتی و یا یک شب تا صبح داخل فریزر بگذارید.
  • تمام شد. دسر انگور با مزه فوق العاده آماده است.مطمئنا برای امتحان کردن طعم‌های دیگر ژله و مدلهای دیگر انگور صبر نخواهید کرد.

دسر-خنک

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi