مشاهده
15168 +

نقاشی زمستان با تکنیک مداد شمعی و آبرنگ برای کسانیکه دنبال کار هنری ساده برای هر گروه سنی هستید، مناسب هست. در این روش کودک شما با یک تکنیک خلاقانه هنری برای کشیدن نقاشی آشنا می‌شود. از طرفی استفاده از مداد شمعی بخاطر اینکه راحت در دست فرار می‌گیرد، یک فعالیت برای دست ورزی و تقویت مهارت حرکتی ظریف برای کودکان کوچک هست.

نقاشی زمستان کودکانه با تکنیک نقاشی با مداد شمعی

نقاشی زمستان با تکنیک مداد شمعی و آبرنگ برای کسانیکه دنبال کار هنری ساده برای هر گروه سنی هستید،  مناسب هست. در این روش کودک شما با یک تکنیک خلاقانه هنری برای کشیدن نقاشی آشنا می‌شود. از طرفی استفاده از مداد شمعی بخاطر اینکه راحت در دست فرار می‌گیرد، یک فعالیت برای دست ورزی و تقویت مهارت حرکتی ظریف برای کودکان کوچک هست.

چه نیاز هست :

  • کاغذ
  • مداد شمعی
  • آبرنگ
  • قلمو

برای کشیدن نقاشی زمستان کودکانه شما نیاز به کاغذ، مداد شمعی و آبرنگ یا رنگ اکرولیک دارید. بهتر هست از کاغذ خشن مخصوص آبرنگ استفاده کنید. اگر هم بجای آبرنگ از رنگ اکرولیک استفاده می‌کنید، رنگ را حسابی با آب مخلوط کنید تا رقیق شود.

روش کشیدن نقاشی زمستان کودکانه :

نقاشی-با-مداد-شمعی

  • ابتدا از کودک بخواهید با مداد شمعی سفید یک طرح زمستانی نقاشی کند. این طرح می‌تواند منظره درخت زمستانی، خرس قطبی، دانه‌های بلوری برف… باشد.
  • حالا با آبرنگ کل صفحه را رنگ آمیزی کنید. از رنگ‌های شفاف بهتر هست استفاده کنید. ترکیب آبی و سفید زیبا هست.

نکته: از مقدار آب زیاد در رنگ آمیزی صفحه استفاده کنید. چونکه ترکیب رنگها بهتر خودش را نشان بدهد و همینطور مداد شمعی سفید مقاوت بهتری دارد.

تکنیک نقاشی با مداد شمعی و آبرنگ یک فعالیت هنری و علمی هست. روغن و آب در ترکیب با هم مقاوم هستند و روغن موجود در مداد شمعی مانع جذب رنگ رقیق می‌شود. برای کودک شما جالب هست که وقتی قلمو بر روی طرح می‌کشد نقاشی مداد شمعی محو نمی‌شود و خودش را نشان می دهد. شبیه شعبده بازی می‌ماند.نمونه دیگری از نقاشی و نمایش ناسازگاری روغن و آب را در مطلب نقاشی هنری با نوار چسب قبلا در شید شاد داشتیم.

نمونه هایی از نقاشی زمستان کودکانه با مداد شمعی سفید در زیر ببینید.

نقاشی منظره برفی 

نقاشی-زمستان-کودکانه

نقاشی دانه های برف

نقاشی-مداد-شمعی

نقاشی زمستان برفی 

نقاشی-برف

نقاشان از این تکنیک نقاشی با مداد شمعی برای کشیدن ابر، موج دریا و کف روی صخره‌ها و دیوارهای سنگی استفاده می‌کنند.

اگر به کار با پاستال یا مداد شمعی علاقمند هستید، فعالیت های دستی دیگر سایت کودک شید شاد با مداد شمعی ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi