مشاهده
15787 +

دامن توتو دامن توتو مدل لباس دخترانه زیبا و جذابی برای جشن تولد یا عکس‌ آتلیه‌ هست. بدون نیاز به دوخت و دوز خود شما به سادگی با گره زدن چند نوار توری دور یک کش یا روبان می‌توانید، دامن توتو را تهیه کنید. تنها نکته‌اش این هست که هر چه آهار تور بیشتر باشد دامن حالت ایستاده‌تری دارد و اگر می‌خواهید حالت آویزان داشته باشد از تور بدون آهار استفاده کنید. معمولا برای کودکان نوپا و کودکانی که هنوز راه نمی‌روند، قد دامن هر چه کوتاه‌تر و حالت دامن سیخ‌تر و پفی‌تر باشه جذابیت بیشتری دارد و برای سن‌های بالاتر هم مدل دامن قد کوتاه و هم قد بلند زیبا هست. برای ست مادر و کودک ایده دامن توتو ترکیبی بسیار جذاب می‌شود. این مدل دامن قد کوتاه مناسب فرشته‌های کوچولو و نوپا هست. برای جشن تولد یکسالگی دختر کوچولو...

دامن توتو

دامن توتو مدل لباس دخترانه زیبا و جذابی برای جشن تولد یا عکس‌ آتلیه‌ هست. بدون نیاز به دوخت و دوز خود شما به سادگی با گره زدن چند نوار توری دور یک کش یا روبان می‌توانید، دامن توتو را تهیه کنید. تنها نکته‌اش این هست که هر چه آهار تور بیشتر باشد دامن حالت ایستاده‌تری دارد و اگر می‌خواهید حالت آویزان داشته باشد از تور بدون آهار استفاده کنید. معمولا برای کودکان نوپا و کودکانی که هنوز راه نمی‌روند، قد دامن هر چه کوتاه‌تر و حالت دامن سیخ‌تر و پفی‌تر باشه جذابیت بیشتری دارد و برای سن‌های بالاتر هم مدل دامن قد کوتاه و هم قد بلند زیبا هست. برای ست مادر و کودک ایده دامن توتو ترکیبی بسیار جذاب می‌شود.

این مدل دامن قد کوتاه مناسب فرشته‌های کوچولو و نوپا هست. برای جشن تولد یکسالگی دختر کوچولوی شما در این دامن توتو صورتی بسیار خاص و با نمک هست.

%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%aa%d9%88

دامن توتو طاووس خیره کننده هست. از ترکیب رنگ فیروزه‌، بنفش کمرنگ، سبز، آبی درباری، سبز کلی و سیاه و سفید تشکیل شده است. با یک کمر قلاب دوزی و یک بند روبان دور گردن و کمر نگه داشته شده است. برای قشنگی بیشتر جلوی تنه پیراهن با پرهای طاووس تزیین کنید.

%d8%af%d9%88%d8%ae%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%aa%d9%88

دامن توتو یک ایده برای عکس گرفتن از بچه‌ها هست.متناسب با رنگ دامن یک تل سر همرنگ با آن تهیه کنید تا کاری خاص داشته باشید.تورهای دامن از ترکیب چند رنگ باشه یا یکدست باشه، در هر صورت نتیجه زیبا هست فقط مهم اینه که تور باید پر و زیاد باشه تا پف بیشتری داشته باشد.

%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%aa%d9%88

دامن رنگین کمانی با هد بند گل یک دامن زیبا و ستودنی برای دختر شما هست که مطمئنن در رنگهای رنگین کمان دامن فوق‌العاده بنظر می‌رسد. دامن توری چند طبقه، هر طبقه یک رنگ یک کار شاد و زیبایی هست که بسته به قد کودکتان 3 طبقه یا 4 طبقه هست. یک مدل دیگر از دامن این هست که تورها از بالاتنه شروع بشه و روی کمر با یک روبان ببندید یا نه آزاد تا پایین باشد.و یا تور از روی کمر شروع بشه و برای بالا تنه دامن توتو یک بافتی در نظر بگیرید.شما ترکیب‌های مختلفی از رنگها و مدل تور می‌توانید، داشته باشید.

tutu

اگر برای جشن تولد دخترانه تم فروزن و السا دارید، مدل لباس السا با ایده دامن توتو به راحتی داشته باشید.

مطلب جشن تولد تم فروزن ببینید.

%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%84%d8%b3%d8%a7

با کمی خلاقت و ابتکار مدل های حرفه ای از تور دامن توتو داشته باشید.

دامن توتو

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه