مشاهده
17681 +

کتاب علمی تخیلی کتاب سفر به درون بدن شاید خیلی پیش آمده که دنبال روشی برای آگاهی دادن به کودکان از داخل اعضای بدن بودید.کتاب سفر به درون بدن یک کتاب علمی تخیلی برای کودکان هست.داستان یک خانم معلم مدرسه‌ای هست که با اتوبوس جادویی بچه‌های کلاس را به درون بدن یک بچه بیمار می‌برد.در طی سفر تخیلی به بچه‌ها نشان می‌دهد که چطور بدن با بیماری می‌جنگد. یکی از روش های آموزش مفاهیم علمی استفاده از تخیلات هست.کتابی که کودک را به دنیای تخیلات ببرد، کمک به رشد روحی کودک می‌کند و خیلی تاثیر گذارتر،  مفهوم آموزشی داستان در ذهن کودک باقی می‌ماند. بخاطر روان و ساده بودن نگارش کتاب و استفاده از تصاویر نقاشی رنگی، داستان برای کودکان جذاب هست. در واحد کار بهداشت و آشنایی کودک با رفتار بدن در مبارزه با بیمار...

کتاب علمی تخیلی

کتاب سفر به درون بدن

شاید خیلی پیش آمده که دنبال روشی برای آگاهی دادن به کودکان از داخل اعضای بدن بودید.کتاب سفر به درون بدن یک کتاب علمی تخیلی برای کودکان هست.داستان یک خانم معلم مدرسه‌ای هست که با اتوبوس جادویی بچه‌های کلاس را به درون بدن یک بچه بیمار می‌برد.در طی سفر تخیلی به بچه‌ها نشان می‌دهد که چطور بدن با بیماری می‌جنگد.

یکی از روش های آموزش مفاهیم علمی استفاده از تخیلات هست.کتابی که کودک را به دنیای تخیلات ببرد، کمک به رشد روحی کودک می‌کند و خیلی تاثیر گذارتر،  مفهوم آموزشی داستان در ذهن کودک باقی می‌ماند.

بخاطر روان و ساده بودن نگارش کتاب و استفاده از تصاویر نقاشی رنگی، داستان برای کودکان جذاب هست.

در واحد کار بهداشت و آشنایی کودک با رفتار بدن در مبارزه با بیماری و همینطور واحد کار اعضای داخلی بدن پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را با بچه‌ها بخوانید و در مورد عکس‌های آن پرسش و پاسخ داشته باشید.

نویسنده: جوانا کول

2 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه