مشاهده
43912 +

اموزش حواس پنجگانه کاربرگ اموزش حواس پنجگانه کمک می‌کند تا تفکر انتقادی در کودک شما تقویت شود(مطلب بهبود تفکر انتقادی ببینید) و در کنارش یاد می‌گیرد هر کدام از حس‌ها برای چه منظوری استفاده می‌شود.کودکان پیش دبستانی کنجکاو هستند، هر صدا، بو، طعم، دید و تماسی کمک می‌کند تا کودکان چیزهای جدیدی را کشف کنند. در واقع آموزش حواس پنج گانه به کودکان پیش دبستانی توجه آنها را به دنیای اطرافشان آگاهانه‌تر کرده و بهتر همه چیز تجربه می‌کنند. کاربرگ اموزش حواس پنجگانه شامل یک تصویر پسر بچه با مزه‌ای هست با فضاهای خالی که هر فضا به قسمتهای چشم، بینی، گوش، دهان و دست اشاره می‌کند.کودک شما باید تصاویر صفحه دوم را قیچی کند و هر کدام در جای صحیح بر اساس اینکه از کدام یک از حواس استفاده شده، بچسباند. برای دا...

اموزش حواس پنجگانه

کاربرگ اموزش حواس پنجگانه کمک می‌کند تا تفکر انتقادی در کودک شما تقویت شود(مطلب بهبود تفکر انتقادی ببینید) و در کنارش یاد می‌گیرد هر کدام از حس‌ها برای چه منظوری استفاده می‌شود.کودکان پیش دبستانی کنجکاو هستند، هر صدا، بو، طعم، دید و تماسی کمک می‌کند تا کودکان چیزهای جدیدی را کشف کنند.

در واقع آموزش حواس پنج گانه به کودکان پیش دبستانی توجه آنها را به دنیای اطرافشان آگاهانه‌تر کرده و بهتر همه چیز تجربه می‌کنند.

کاربرگ اموزش حواس پنجگانه شامل یک تصویر پسر بچه با مزه‌ای هست با فضاهای خالی که هر فضا به قسمتهای چشم، بینی، گوش، دهان و دست اشاره می‌کند.کودک شما باید تصاویر صفحه دوم را قیچی کند و هر کدام در جای صحیح بر اساس اینکه از کدام یک از حواس استفاده شده، بچسباند.

برای دانلود کاربرگ آموزش حواس پنج گانه بر روی دگمه زیر کلیک کنید.

دانلود کاربرگ اموزش حواس پنجگانه

کاربرگ حواس پنج گانه ببینید.

3 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه