مشاهده
8074 +

مداد خوردنی بعد از کاردستی مداد با چوب بستنی که قبلا در شید شاد داشتیم، امروز یک مداد خوردنی با بیسکویت ویفر می‌خواهیم، درست کنیم.آموزش کاردستی مداد را اینجا ببینید. یک روش خوشمزه‌ی ساده برای تبریک بازگشایی مدارس به بچه‌ها هست.روز اول مدرسه روزی خاطره ساز برای همه بچه‌ها هست، برای همین جشن شکوفه‌ها و جشن غنچه‌ها هر ساله برای خیر مقدم به دانش آموزان کلاس اول و نوآموزان پیش دبستانی برگزار می شود. مربی‌های پیش دبستانی و معلمین عزیز مدارس اگر دنبال هدیه‌ روز اول مهر هستید، پیشنهاد خوشمزه‌ی امروز را امتحان کنید.شما والدین عزیز هم چه بهتر از اینکه با برگزاری یک جشن ساده و زیبا کودک‌تان را برای ورود به مدرسه و آغاز سال تحصیلی آماده کنید.حتی می‌توانید دوستان مهد کودک یا هم سن کودک‌تان را دعوت کنید...

مداد خوردنی

بعد از کاردستی مداد با چوب بستنی که قبلا در شید شاد داشتیم، امروز یک مداد خوردنی با بیسکویت ویفر می‌خواهیم، درست کنیم.آموزش کاردستی مداد را اینجا ببینید. یک روش خوشمزه‌ی ساده برای تبریک بازگشایی مدارس به بچه‌ها هست.روز اول مدرسه روزی خاطره ساز برای همه بچه‌ها هست، برای همین جشن شکوفه‌ها و جشن غنچه‌ها هر ساله برای خیر مقدم به دانش آموزان کلاس اول و نوآموزان پیش دبستانی برگزار می شود.

مربی‌های پیش دبستانی و معلمین عزیز مدارس اگر دنبال هدیه‌ روز اول مهر هستید، پیشنهاد خوشمزه‌ی امروز را امتحان کنید.شما والدین عزیز هم چه بهتر از اینکه با برگزاری یک جشن ساده و زیبا کودک‌تان را برای ورود به مدرسه و آغاز سال تحصیلی آماده کنید.حتی می‌توانید دوستان مهد کودک یا هم سن کودک‌تان را دعوت کنید و همگی با هم دسر بیسکویتی را در کنار هم درست کنید تا در کنار یک فعالیت دستی شما شور و شوق بیشتری برای ورود به مدرسه در کودک‌تان ایجاد کنید.

مراحل درست کردن دسر بیسکویتی ویفر :

جشن-شکوفه-ها

  • یک سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید و کنار دستتان شکلات آب شده، ترافل رنگی و شکلات چیپسی و غیره بگذارید.در مرحله اول باید بیسکوییت ویفر را شکل مداد در آورید.پس با یک چاقو یک سر بیسکویت ویفری را شکل نوک مداد در آورید.
  • برای درست کردن پاکن، سر دیگر بیسکویت در شکلات آب شده فرو کنید.از هر طعم شکلاتی می‌توانید، استفاده کنید.اگر شکلات سفید داشتید، کمی رنگ خوراکی به آن اضافه کنید تا پاکن رنگی داشته باشید.

جشن-مدرسه

  • برای سر مداد هم شکلات را سر بیسکویت بمالید و یک تکه چیپس شکلاتی کوچک سر آن اضافه کنید.
  • اگر در منزل این دسر را با کودک‌تان درست کردید برای روز اول مدرسه بعنوان تغذیه مدرسه تو کیف بچه‌ها بگذارید.

در شید شاد نمونه‌های بیشتری برای آمادگی بچه‌ها برای ورود به مدرسه در بازگشایی مدارس ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi