مشاهده
5638 +

در بازیهای نمایشی مهارت اجتماعی در کودک شما تقویت می‌شد و نسبت به خود و رفتار دیگران شناخت پیدا می‌کند.با نقش آفرینی راه‌های حل مشکل را شما یاد می‌دهید.در مورد اهمیت بازی‌های نمایشی و تخیلی قبلا صحبت کردیم. یکی از وسایلی که شما می‌توانید بازی‌های نمایشی داشته باشید، عروسک انگشتی هست.جزء کاردستی‌های محبوب هست که به دلیل اینکه ساده آماده می‌شود، بهترین فرصت برای دخالت دادن بچه ها در درست کردن آن هست.به راحتی با خودتان می‌توانید، جاهای مختلف ببرید و با نمایش عروسکی و ایفای نقش سر کودک‌تان را گرم کنید. شاید فکر کنید درست کردن عروسک انگشتی نیاز به ابزار و وسایل خاص از جمله پارچه و نمد داشته باشد، ولی امروز ما در شید شاد به شما یاد می‌دهیم که چطور با ساده‌ترین و در دسترس ترین وسیله "پاکت نامه" ...

در بازیهای نمایشی مهارت اجتماعی در کودک شما تقویت می‌شد و نسبت به خود و رفتار دیگران شناخت پیدا می‌کند.با نقش آفرینی راه‌های حل مشکل را شما یاد می‌دهید.در مورد اهمیت بازی‌های نمایشی و تخیلی قبلا صحبت کردیم.

یکی از وسایلی که شما می‌توانید بازی‌های نمایشی داشته باشید، عروسک انگشتی هست.جزء کاردستی‌های محبوب هست که به دلیل اینکه ساده آماده می‌شود، بهترین فرصت برای دخالت دادن بچه ها در درست کردن آن هست.به راحتی با خودتان می‌توانید، جاهای مختلف ببرید و با نمایش عروسکی و ایفای نقش سر کودک‌تان را گرم کنید.

شاید فکر کنید درست کردن عروسک انگشتی نیاز به ابزار و وسایل خاص از جمله پارچه و نمد داشته باشد، ولی امروز ما در شید شاد به شما یاد می‌دهیم که چطور با ساده‌ترین و در دسترس ترین وسیله “پاکت نامه” می‌توانید عروسک انگشتی کاغذی درست کنید.

ابتدا پاکت نامه را با قیچی از وسط نصف کنید.شما 2 تا عروسک انگشتی کاغذی با دو نیمه پاکت نامه دارید.

عروسک انگشتی با کاغذ

از حالا به بعد دیگه تخیلات و خلاقیت شما برای درست کردن عروسک انگشتی نیاز هست.می‌توانید حیوان مورد علاقه کودک‌تان یا آدمک با مزه درست کنید.نظرتان در مورد افراد خانواده یا شخصیت‌های کتاب داستان چی هست؟؟

عروسک-انگشتی-کاغذی-1

ایده‌های عروسک انگشتی با پاکت نامه بی انتها هست و برای هر گروه سنی مناسب هست.

کاغذی

کاغذ رنگی، چسب برداشته و با کودک‌تان مشغول درست کردن کاردستی عروسک انگشتی کاغذی شوید.

عروسک انگشتی کاغذی

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi