مشاهده
8200 +

اگر شما هم از طرفداران پیدا کردن راههایی برای سرگرم کردن و آموزش تجربه‌های جدید برای کودک‌تان با کمک وسایل داخل منزل هستید، پس پیشنهاد امروز شید شاد حتما علاقمند می‌شوید. بازی تطبیق رنگها و آموزش رنگها با گوش پاکن و نی برای کودک نوپا و خردسال شما خیلی جالب و چالش برانگیز است.یک فعالیتی برای تقویت مهارتهای حرکتی ظریف و آموزش الگوها است. برای آشنایی بیشتر مطلب انواع مهارت حرکتی را ببینید. چه نیاز هست: روش انجام بازی با مهارت حرکتی ظریف : ابتدا گوش پاکن‌ها را مشابه روشی که در مطلب کاردستی ماندالا با گوش پاکن داشتیم رنگ آمیزی کنید،(اگر رنگ خوراکی نداشتید از آبرنگ مایع استفاده کنید). نی‌‌هایی با رنگ شبیه رنگ گوش پاکن‌ها انتخاب کنید و آنها را با طول حدود 3 تا 3.5 سانت برش بزنید.طول...

اگر شما هم از طرفداران پیدا کردن راههایی برای سرگرم کردن و آموزش تجربه‌های جدید برای کودک‌تان با کمک وسایل داخل منزل هستید، پس پیشنهاد امروز شید شاد حتما علاقمند می‌شوید.

بازی تطبیق رنگها و آموزش رنگها با گوش پاکن و نی برای کودک نوپا و خردسال شما خیلی جالب و چالش برانگیز است.یک فعالیتی برای تقویت مهارتهای حرکتی ظریف و آموزش الگوها است.

برای آشنایی بیشتر مطلب انواع مهارت حرکتی را ببینید.

چه نیاز هست:

  • گوش پاکن
  • نی در رنگهای مختلف
  • قیچی

روش انجام بازی با مهارت حرکتی ظریف :

  • ابتدا گوش پاکن‌ها را مشابه روشی که در مطلب کاردستی ماندالا با گوش پاکن داشتیم رنگ آمیزی کنید،(اگر رنگ خوراکی نداشتید از آبرنگ مایع استفاده کنید).
  • نی‌‌هایی با رنگ شبیه رنگ گوش پاکن‌ها انتخاب کنید و آنها را با طول حدود 3 تا 3.5 سانت برش بزنید.طول نی باید به اندازه‌ای باشد که قسمت سفید گوش پاکن بپوشاند.

مهارت حرکتی ظریف

  • نی‌ ها و گوش پاکن ها را در اختیار کودک‌تان بگذارید و بخواهید هر نی همرنگ با گوش پاکن را داخل آن بکند.
  • علاوه بر تقویت مهارتهای حرکتی ظریف این فعالیت کمک می‌کند تا کودک شما رنگها و تطبیق رنگها با هم را یاد بگیرد.قدرت فکر کردن و تصمیم گیری در او تقویت می‌شود.برای اینکه بتواند نی‌ها را داخل گوش پاکن بکند، نیاز به تمرکز و دقت هست.شما برای بچه‌های بزرگتر و کودکان خردسال و پیش دبستانی می‌توانید، زمان مشخص کنید و هر دفعه رکورد قبلی را بهتر کنند تا سرعت‌العمل آنها هم تقویت شود.

آموزش الگوها

  • بازی آموزش شادی هست که در انتها وقتی کودک شما همه گوش پاکن ها داخل نی قرار داد، با گوش پاکن‌ها آموزش الگوها را داشته باشید.آبی، سبز، زرد-آبی، سبز، زرد و همینطور ترکیبهای دیگری برای الگویابی و پیدا کردن رابطه‌ها با هم انجام دهید.

اگر دوست داشتید بازی آموزشی ارسالی یکی از دوستان عزیز مشابه این فعالیت برای تقویت مهارتهای حرکتی ظریف با نی و رشته ماکارانی ببینید.

فعالیت‌های بیشتری برای تقویت مهارت حرکتی ظریف ببینید.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi