مشاهده
13482 +

چاپ با سیب زمینی چاپ با سیب زمینی کار ارسالی آریا رضا زاده 4 ساله هست. آریا جون کاردستی، کلاژ و نقاشی داشتند.تصویر یک گل و گلدان از چاپ با سیب زمینی و لیوان یکبار مصرف درست کردند. ابتدا لیوان را بصورت عمودی از وسط برش زدند و هر نیمه را بر روی کاغذ چسباندند.سیب زمینی تقریبا متوسطی را از وسط نصف کرده و شکل یک گل برش زدند.بعد آریا جون سیب زمینی را با رنگ گواش رنگ کرده و اثر مهر سیب زمینی بر روی کاغذ زدند.بقیه کار هم کشیدن شاخه و برگ گل هست یک کار خلاقانه که شما حتما با انجام آن با کودک‌تان کلی او را سر ذوق خواهید آورد. نقاشی با چاپ ار تکنیک های نقاشی هست که برای بچه ها جذاب هست، خصوصا اگر هر دفعه از یک شی جدیدی برای چاپ نقاشی استفاده کنید.در این نمونه آریا با برش شکل گل بر روی سیب زمینی چ...

چاپ با سیب زمینی

چاپ با سیب زمینی کار ارسالی آریا رضا زاده 4 ساله هست.

آریا جون کاردستی، کلاژ و نقاشی داشتند.تصویر یک گل و گلدان از چاپ با سیب زمینی و لیوان یکبار مصرف درست کردند.

ابتدا لیوان را بصورت عمودی از وسط برش زدند و هر نیمه را بر روی کاغذ چسباندند.سیب زمینی تقریبا متوسطی را از وسط نصف کرده و شکل یک گل برش زدند.بعد آریا جون سیب زمینی را با رنگ گواش رنگ کرده و اثر مهر سیب زمینی بر روی کاغذ زدند.بقیه کار هم کشیدن شاخه و برگ گل هست یک کار خلاقانه که شما حتما با انجام آن با کودک‌تان کلی او را سر ذوق خواهید آورد.

چاپ با سیب زمینی

نقاشی با چاپ ار تکنیک های نقاشی هست که برای بچه ها جذاب هست، خصوصا اگر هر دفعه از یک شی جدیدی برای چاپ نقاشی استفاده کنید.در این نمونه آریا با برش شکل گل بر روی سیب زمینی چاپ اثر گلی داشتند.شما از ابزار آشپزخانه مانند چنگال یا کفگیر و یا میوه ها بعنوان مهر اثر چاپ استفاده کنید تا ذهن کودکان را با استفاه از ابزار جدید درگیر کرده و جسارت استفاده از روش های جدید کمک به پرورش خلاقیت کودکان میکند.

نمونه های بیشتری از نقاشی با چاپ ببینید.

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi