مشاهده
7802 +

تزیین تخم مرغ آبپز شاید به نظرتان برای تزیین تخم مرغ آبپز زیاد کاری نمی‌توان کرد ولی ما چند پیشنهاد زیبا داریم.اگر قصد برگزاری میهمانی ساده یا میهمانی افطاری دارید با تزیین تخم مرغ آبپز امروز باعث شگفتی همه میهمانها شوید.یک فعالیتی که در تمام مراحل آن از کودکتان می‌توانید کمک بگیرید.ابتدا اجازه بدهید بچه‌ها جوشیدن تخم مرغ در آب را تماشا کنند و برایشان توضیح دهید که چرا حرارت باعث جوش آمدن آب می‌شود و تخم مرغ سفت می‌شود.همانطور که در مطلب 10 فعالیت کاربردی زندگی به روش مونته سوری اشاره شد، الان بهترین فرصت هست تا اجازه بدهید بعد از اینکه تخم مرغ‌ها خنک شدند آنها را کودک‌تان پوست بکند. ابتدا چند تخم مرغ آبپز سفت را از وسط نصف کنید.زرده تخم مرغ داخل آنرا در آورید و در ظرفی له کنید.با پنیر خام...

تزیین تخم مرغ آبپز

شاید به نظرتان برای تزیین تخم مرغ آبپز زیاد کاری نمی‌توان کرد ولی ما چند پیشنهاد زیبا داریم.اگر قصد برگزاری میهمانی ساده یا میهمانی افطاری دارید با تزیین تخم مرغ آبپز امروز باعث شگفتی همه میهمانها شوید.یک فعالیتی که در تمام مراحل آن از کودکتان می‌توانید کمک بگیرید.ابتدا اجازه بدهید بچه‌ها جوشیدن تخم مرغ در آب را تماشا کنند و برایشان توضیح دهید که چرا حرارت باعث جوش آمدن آب می‌شود و تخم مرغ سفت می‌شود.همانطور که در مطلب 10 فعالیت کاربردی زندگی به روش مونته سوری اشاره شد، الان بهترین فرصت هست تا اجازه بدهید بعد از اینکه تخم مرغ‌ها خنک شدند آنها را کودک‌تان پوست بکند.

ابتدا چند تخم مرغ آبپز سفت را از وسط نصف کنید.زرده تخم مرغ داخل آنرا در آورید و در ظرفی له کنید.با پنیر خامه‌ای، سس مایونز، خردل، نمک و فلفل مواد را با هم ترکیب کنید.

سفیده تخم مرغ‌ها را از سمت برش زده شده گرد بشکل گلبرگ دور هم بچینید و وسط آنرا با مواد ترکیبی زرده تخم مرغ پر کنید.برای ساقه‌ گل از پیازچه یا هر سبزی ساقه‌داری استفاده کنید و شاید بخواهید با اسفناج برگ بگذارید.

طرح دیگری داخل سفیده تخم مرغ‌های نصف شده با ترکیب زرده تخم مرغ پر کنید و بر عکس به سمت بالا شکل گل بچینید و وسط گلبرگ‌ها هم با ترکیب زرده تخم مرغ پر کنید.

تزیین-تخم-مرغ

یک طرح ساده برای تزیین تخم مرغ آبپز درست کردن شکل گل باسبزیجات پخته شده نظیر هویج، فلفل دلمه ای هست.

تزیین تخم مرغ

باز طرح ساده از تزیین تخم مرغ آبپز برای ترغیب کودکان به خوردن صبحانه داریم.

تزیین تخم مرغ آبپز

صبحانه تخم مرغایده های بیشتری برای تزیین تخم مرغ اینجا ببینید.

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه