مشاهده
12170 +

بازی ماز بازی ماز یک بازی فکری برای افزایش هوش و دقت کودکان هست.پیدا کردن یک راه از بین چندین راه برای رسیدن به مقصد یک بازی معمایی فکری جالب هست. شما با درست کردن بازی ماز آهنربایی به دو هدف می‌رسید.اول یک کاردستی جالب را با کمک کودک‌تان می‌سازید و دوم بازی با وسیله دست ساز باعث ایجاد حس غرور و توانمندی در کودک شما می‌شود.بهترین حالت در بازی کودکان وضعیتی هست که کودک در ساخت آن درگیر باشد و باعث افزایش خلاقیت در او شود. بازی ماز آهنربایی همون بازی ماز یا مسیریابی بوسیله آهنربا است. باید نشانه را از طریق آهن ربا در زیر بشقاب بر روی مسیرهای مشخص شده هدایت کرد.به هماهنگی چشم و دست و تقویت عضلات کوچک دست و مهارت حرکتی ظریف کمک می‌کند. ماز باعث افزایش دقت و تمرکز در کودکان است.بازی هایی که حا...

بازی ماز

بازی ماز یک بازی فکری برای افزایش هوش و دقت کودکان هست.پیدا کردن یک راه از بین چندین راه برای رسیدن به مقصد یک بازی معمایی فکری جالب هست.

شما با درست کردن بازی ماز آهنربایی به دو هدف می‌رسید.اول یک کاردستی جالب را با کمک کودک‌تان می‌سازید و دوم بازی با وسیله دست ساز باعث ایجاد حس غرور و توانمندی در کودک شما می‌شود.بهترین حالت در بازی کودکان وضعیتی هست که کودک در ساخت آن درگیر باشد و باعث افزایش خلاقیت در او شود.

بازی ماز آهنربایی همون بازی ماز یا مسیریابی بوسیله آهنربا است. باید نشانه را از طریق آهن ربا در زیر بشقاب بر روی مسیرهای مشخص شده هدایت کرد.به هماهنگی چشم و دست و تقویت عضلات کوچک دست و مهارت حرکتی ظریف کمک می‌کند. ماز باعث افزایش دقت و تمرکز در کودکان است.بازی هایی که حالت معما و پازل دارند کمک به رشد ذهنی کودکان می‌کند.

چه نیاز دارید:

  • الگوی بازی ماز مغناطیستی
  • بشقاب یکبار مصرف کاغذی ساده
  • ماژیک و مداد رنگی
  • 2 جفت آهنربا کوچک
  • چسب تفنگی
  • سیخ چوبی

روش درست کردن بازی ماز آهنربایی:

ماز

ابتدا الگوی بازی ماز را از اینجا دانلود کنید و بر روی کاغذ پرینت بگیرید. این یک الگوی ساده هست، شما می‌توانید نمونه طرح خودتان را جایگزین کنید.طرح مورد نظر را بر روی بشقاب یکبار مصرف انتقال دهید.

بازی

شکل مورد نظر بر اساس طرح بر روی کاغذ بکشید، بعد از رنگ امیزی برش بزنید.و با چسب به آهنربا وصل کنید.

بازی-ماز

آهنربای دیگری را به سیخ چوبی وصل کنید.دقت کنید که دو آهن ربا رو بهم باشند تا همدیگر را جذب کنند.

بازی-ماز-آهنربایی

وقتی مراحل کار را مطابق تصاویر بالا انجام دادید وقت بازی هست.عصای آهن ربایی را در زیر بشقاب نگه دارید و نشانه را از مبدا به سمت مقصد با کشیدن عصا در مسیر جابجا کنید.

بازی-مسیریابی

پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های بیشتری با آهربا را در بازی با آهن ربا ببینید.

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه