مشاهده
109954 +

شهر بازی های سرپوشیده تهران شهر بازی و زمین‌های بازی یکی از مکان‌های خاطره انگیز برای کودکان است. زمین بازی یک کلاس درسی بدون تئوری برای آموزش تعلیم و تربیت است.به جزء جنبه تفریحی و شادی مهارت‌های اجتماعی فرزندان فرا می‌گیرند.در صف ایستادن و رعایت نوبت کمک می‌کند تا حقوق شهروندی تقویت شود.کودکان ارتباط با یکدیگر و کار گروهی را یاد می‌گیرند، از طرفی برخورد با کودکان همجنس و غیر همجنس را می‌آموزند.بازی‌های هیجانی موجود در شهر بازی امکانی برای کاهش حس اضطراب است.بازی‌های کامپیوتری قدرت تحمل شکست و رقابت سالم را در کودکان تقویت می‌کند فقط مهم این هست که والدین چه الگویی برای تلاش دوباره در اختیار کودکان قرار می‌دهند.از طرفی یکی از نکات مهم دیگر درگیر شدن تمام اعضای خانواده در یک فعالیت شاد و سرگ...

شهر بازی های سرپوشیده تهران

شهر بازی و زمین‌های بازی یکی از مکان‌های خاطره انگیز برای کودکان است. زمین بازی یک کلاس درسی بدون تئوری برای آموزش تعلیم و تربیت است.به جزء جنبه تفریحی و شادی مهارت‌های اجتماعی فرزندان فرا می‌گیرند.در صف ایستادن و رعایت نوبت کمک می‌کند تا حقوق شهروندی تقویت شود.کودکان ارتباط با یکدیگر و کار گروهی را یاد می‌گیرند، از طرفی برخورد با کودکان همجنس و غیر همجنس را می‌آموزند.بازی‌های هیجانی موجود در شهر بازی امکانی برای کاهش حس اضطراب است.بازی‌های کامپیوتری قدرت تحمل شکست و رقابت سالم را در کودکان تقویت می‌کند فقط مهم این هست که والدین چه الگویی برای تلاش دوباره در اختیار کودکان قرار می‌دهند.از طرفی یکی از نکات مهم دیگر درگیر شدن تمام اعضای خانواده در یک فعالیت شاد و سرگرم کننده هست که باعث ایجاد حس نزدیکی و تحکیم بنیان خانواده است.

لیستی از شهر بازی های سرپوشیده تهران:


شهر بازی سرزمین عجایب (واندر لند)

سرزمین-عجایب

یکی از شهربازی های معروف سرپوشیده سرزمین عجایب هست که شامل بازیهای کامپیوتری، دستگاههای بازی، سالن بولینگ، سالن جشن تولد است.محیطی برای تفریح، سرگرمی و البته در کنارش کلی مغازه‌های اسباب بازی فروشی، لباس بچه‌گانه مخصوص برای خرید بزرگترها.

آدرس: فلکه دوم صادقیه- بلوار اشرفی اصفهانی-  قبل از پل شهید همت- مرکز خرید تیراژه

تلفن: 44494233- 44491723


شهر بازی چمران ( بولینگ عبدو)

شهر بازی بولینگ عبدو

یکی از مراکز تفریحی سرپوشیده قدیمی تهران شهر بازی بولینگ عبدو هست.شامل انواع دستگاه‌های بازی هیجانی و کامپیوتری، گریم کودکان، سینمای 4 بعدی … هست.

آدرس: خیابان شریعتی- زیر پل صدر- بولینگ عبدو

تلفن : 22244071


شهر بازی تیراژه (2)

تیراژه-2

محیطی شاد و سرگرم کننده برای همه گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال است.شامل دستگاه‌های کامپیوتری، مکانیکی هست.

آدرس: اتوبان امام علی به سمت جنوب- خروجی شهید مدنی- جنب مترو شهید مدنی

تلفن: 77560541


شهر بازی ژوپیتر

شهر-بازی-ژوپیتر

تقریبا جزء یکی از شهر بازی‌های سرپوشیده جدید تهران هست.در کنار تعداد بسیار زیادی مدل دستگاه بازی برای کودک و نوجوان امکان استفاده از سینما مخصوص فیلم‌های همه گروه سنی وجود دارد.شهر یازی ژوپیتر در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش در غرب تهران واقع شده است.

آدرس: بزرگراه ستاری شمال- بالاتر از خروجی شهید حکیم- مجتمع تجاری فرهنگی کوروش- طبقه دوم- شهربازی ژوپیتر

تلفن: 44971583


شهر بازی فان لند (سرزمین شادی)

شهر-بازی-فان-لند

شهر بازی سرزمین شادی در مجتمع تجاری فرهنگی الماس هروی واقع شده است.شهر بازی تقریبا جدیدی در شمال شرق تهران است که دستگاه‌های جدید بازی، سینما 6 بعدی، پیست ماشین کوبنده، اتاق تولد، تیراندازی لیزری، بازی‌های آبی، بازی‌های جایزه‌ای، بازی‌های ویدیویی  و خیلی چیزهای دیگر از امکانات آن هست.

شادی، بازی، سرگرمی و خرید همه در یک جا هست.

آدرس: پاسداران- میدان هروی- ضلع شمال شرقی- مجتمع الماس هروی- شهر بازی فانلند

تلفن: 22952724


شهر بازی فان تایم ارگ تجریش

شهر-بازی-فان-تایم

شهر بازی فان تایم یکی دیگر از شهربازی‌های جدید در شمال تهران هست که در مجتمع تجاری ارگ تجریش واقع شده است.انواع بازی ها برای گروه سنی کودک و نوجوان وجود دارد.لحظات شاد و سرگرم کننده‌ای را بزرگ و کوچک می‌توانند با استفاده از امکانات بازی و مجتمع تجاری لوکس ارگ تجریش داشته باشند.

آدرس: ابتدای میدان تجریش- خیابان سعد آباد

تلفن:22396121- 22396892


شهر بازی شهر خورشید (هایپرسان)

هایپر-سان

شهر بازی شهر خورشید محیطی تفریحی سرپوشیده در یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری بنام هایپرسان(نجم خاورمیانه) واقع شده است.بیش از 60 مدل دستگاه مناسب کودک و نوجوان در محیطی جذاب موجود است.

آدرس: بزرگراه آزادگان- خیابان فداییان اسلام- بین خیابان غیبی و مختاری

تلفن: 35064


شهر بازی قلعه سحر آمیز

شهر-بازی-قلعه-سحر-آمیز

شهر بازی قلعه سحر آمیز با بیش از 150 دستگاه بازی بزرگترین مجموعه شهربازی سرپوشیده کشور است.دستگاههای بازی، سینمای 4 بعدی، صخره‌نوردی متحرک، رقص نور و نمایش لیزر، پینت بال لیزری از امکانات این شهر بازی است.

آدرس: اتوبان تهران کرج- بعد از ایستگاه ارم- لونای 1

تلفن: 44145300


شهربازی فان تایم پالادیوم

شهر بازی فان تایم در یکی از لوکس ترین مراکز تجاری در شمال تهران هست.علاوه بر امکان استفاده از دستگاهای بازی بچه‌ها می‌توانند لگو بازی هم داته باشند.محیطی شاد و سرگرم کننده با رستورانهای بسیار برای شادی و تفریح هست.

آدرس:خیابان مقدس اردبیلی- بعد از میدان الف- جنب کوچه عروضی

تلفن: 22010600


0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi