مشاهده
13604 +

نقاشی با نخ شید شاد نقاشی با نخ به جای نقاشی با رنگ برای شما عزیزان دارد.یک کار هنری خلاقانه بدون هیچ ریخت و پاشی بسیار آسان که در انتها هیپنوتیزم کننده هست. چطور میشه بدون هیچ رنگی نقاشی کرد؟ اگر این سوال را از کودک‌تان بپرسید کمی نگاهتان می‌کنه و می‌پرسه، مگه می‌شود؟ لبخند بزنید و جواب بدهید: بله میشه! چه نیاز دارید: روش نقاشی با نخ : ابتدا کاغذ چسب دار را با نوار چسب بر روی یک کاغذ معمولی بچسبانید سمت چسب دار آن رو به بالا باشد.اینطوری راحت می‌توانید کاغذ را جابه‌جا بدهید.(مستقیم بر روی میز هم می‌توانید، بچسبانید). نخ‌ های کاموا در رنگهای مختلف را جمع کنید و آنها را در اندازه‌های مختلف قیچی کنید. همه چیز آماده هست.حالا تنها کاری که باید انجام شود، چیدن نخ‌ها ...

نقاشی با نخ

شید شاد نقاشی با نخ به جای نقاشی با رنگ برای شما عزیزان دارد.یک کار هنری خلاقانه بدون هیچ ریخت و پاشی بسیار آسان که در انتها هیپنوتیزم کننده هست.

چطور میشه بدون هیچ رنگی نقاشی کرد؟ اگر این سوال را از کودک‌تان بپرسید کمی نگاهتان می‌کنه و می‌پرسه، مگه می‌شود؟

لبخند بزنید و جواب بدهید: بله میشه!

چه نیاز دارید:

  • کاغذ پشت چسب دار
  • نوار چسب
  • نخ‌خای کاموای رنگی

روش نقاشی با نخ :

  • ابتدا کاغذ چسب دار را با نوار چسب بر روی یک کاغذ معمولی بچسبانید سمت چسب دار آن رو به بالا باشد.اینطوری راحت می‌توانید کاغذ را جابه‌جا بدهید.(مستقیم بر روی میز هم می‌توانید، بچسبانید).

نقاشی-کودکان

  • نخ‌ های کاموا در رنگهای مختلف را جمع کنید و آنها را در اندازه‌های مختلف قیچی کنید.
  • همه چیز آماده هست.حالا تنها کاری که باید انجام شود، چیدن نخ‌ها بر روی کاغذ چسب دار هست.

نقاشی-خلاق

  • نخ‌ ها به راحتی بر روی کاغذ چسبیده و به هیچ چسبی نیاز نیست.کلی کارهای زیبا با چسباندن دنیایی از رنگهای نخی می‌توانید انجام دهید.قسمت جالب این هست که اگر نظرتان هم عوض شود به راحتی نخ را بکنید و دوباره بچسبانید.
  • از کودک‌تان بخواهید یک طرح مشخصی را پیاده کند یا بصورت خلاقانه نخ‌ها را تصادفی کنار هم بچسباند.

نقاشی-با-نخ

یکی از آسانترین کارهای هنری که می‌توانید با کودک‌تان انجام دهید نقاشی با نخ هست یک اثر هنری که هر چند بار هم که تکرار کنید باز جالب هست و تکراری نمی‌شود.

اگر به کارهای هنری بیشتری با نخ علاقمند هستید مطلب هنر نخ ببینید.

نقاشی های خلاقانه بیشتری ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi