مشاهده
4040 +

تزیین سیب هزار پا حتما این جمله را شنیده‌اید که "هر روز یک سیب به کودکان بدهید". با خوردن سیب بچه‌ها سالم و سلامت بازی می‌کنند و شاداب، خوشحال و پر انرژی هستند.تزیین سیب هزار پا بصورت خلاقانه هم یک سرگرمی برای شما هست و کودکتان عاشق آن می‌شود.یک میان وعده مقوی و کم کالری فوق‌العاده ساده هست.کودک شما در عرض چند دقیقه همه آنرا با ولع خواهد خورد. یک حلقه از سیب را برای صورت هزار پا برش بزنید و در بشقاب قرار دهید.2 تا مویز برای چشم‌ها و یک نوار باریک از توت فرنگی برای دهان به صورت هزار پا اضافه کنید.شاخک‌های هزار پا را با 2 تکه نوار باریک کوچک از هویج و 2 تا گیلاس هم نوک آنها درست کنید. 3 تا سیب قرمز،سیب زرد و سیب سبز خوشمزه را برش‌های نازک کوچکی بزنید و بعنوان بدن هزارپا با هر ترتیب چیدمان ر...

تزیین سیب هزار پا

حتما این جمله را شنیده‌اید که “هر روز یک سیب به کودکان بدهید”. با خوردن سیب بچه‌ها سالم و سلامت بازی می‌کنند و شاداب، خوشحال و پر انرژی هستند.تزیین سیب هزار پا بصورت خلاقانه هم یک سرگرمی برای شما هست و کودکتان عاشق آن می‌شود.یک میان وعده مقوی و کم کالری فوق‌العاده ساده هست.کودک شما در عرض چند دقیقه همه آنرا با ولع خواهد خورد.

یک حلقه از سیب را برای صورت هزار پا برش بزنید و در بشقاب قرار دهید.2 تا مویز برای چشم‌ها و یک نوار باریک از توت فرنگی برای دهان به صورت هزار پا اضافه کنید.شاخک‌های هزار پا را با 2 تکه نوار باریک کوچک از هویج و 2 تا گیلاس هم نوک آنها درست کنید.

3 تا سیب قرمز،سیب زرد و سیب سبز خوشمزه را برش‌های نازک کوچکی بزنید و بعنوان بدن هزارپا با هر ترتیب چیدمان رنگی کنار هم بچینید.در انتها هم با برشی از هلو یا شلیل شکل پای هزار پا را درست کنید.

آسان و لذت بخش یک میان وعده هوس انگیز برای بچه‌ها هست.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi