مشاهده
4355 +

پازل موزاییک کاری پازل موزاییک کاری با لگو را خودتان بسازید.خانه‌های لگو کاربردهای چند منظوره دارند و ابزار خوبی برای آموزش کودکان هستند.تا به حال ایده‌های زیادی از بازی لگو در شید شاد مطرح شده است. موزاییک کاری یا فرش کردن با لگو یک سرگرمی آموزنده پر از احتمالات و حالت‌های مختلف هست. پازل موزاییک کاری بعنی یک شکل در شکل دیگری بدون هیچ فاصله یا فضای خالی جا می‌گیرد، شاید به نظر سخت باشد ولی اینطور نیست.شکل‌ها باید شبیه هم باشند بسیار ساده و شامل مربع‌ و مستطیل‌هایی هست که با کمی تبحر و مهارت می‌توانید تا آنجا که ممکن هست تکه‌های زیادی بسازید. پازل موزاییک کاری با لگو یک فعالیت استیم (STEAM) است. استیم  با تمرکز بر روی علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضی در دنیای امروزی که پر از تکنولوژی، ...

پازل موزاییک کاری

پازل موزاییک کاری با لگو را خودتان بسازید.خانه‌های لگو کاربردهای چند منظوره دارند و ابزار خوبی برای آموزش کودکان هستند.تا به حال ایده‌های زیادی از بازی لگو در شید شاد مطرح شده است.

موزاییک کاری یا فرش کردن با لگو یک سرگرمی آموزنده پر از احتمالات و حالت‌های مختلف هست. پازل موزاییک کاری بعنی یک شکل در شکل دیگری بدون هیچ فاصله یا فضای خالی جا می‌گیرد، شاید به نظر سخت باشد ولی اینطور نیست.شکل‌ها باید شبیه هم باشند بسیار ساده و شامل مربع‌ و مستطیل‌هایی هست که با کمی تبحر و مهارت می‌توانید تا آنجا که ممکن هست تکه‌های زیادی بسازید.

کاردستی-با-لگو

پازل موزاییک کاری با لگو یک فعالیت استیم (STEAM) است. استیم  با تمرکز بر روی علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضی در دنیای امروزی که پر از تکنولوژی، طراحی، وسایل هوشمند و رباتیک هست، خیلی پر طرفدار است. این بازی کودکان را به طراحی، فکر کردن، حل مسئله و اجرا کردن تشویق می‌کند که همه این مهارت‌ها برای کامیابی آینده در جهان بسیار مهم هستند.

پازل

اضافه کردن هنر در کنار سایر آموزش‌های علوم بنیادی کمک به افزایش خلاقیت در کودکان می‌کند. موزاییک کاری ترکیب زیبایی از ریاضی و هنر است.

نتیجه نهایی را می‌توانید قاب کنید و یک تابلوی دیواری زیبایی از کاشی با لگو کار دست کودک‌تان داشته باشید یا اینکه تکه‌های خانه‌های لگو ساخته شده را نگه دارید زیرا چیدن آنها کنار هم برای مشغول نگه داشتن دست بزرگترها و چه بچه‌ها جالب هست جور کردن شکل‌ها و رنگ‌ها در کنار همدیگر آرامش دهنده و تسکین بخش است.

موزاییک-کاری

در این فعالیت کودکان رنگها، شکل‌ها، قرینه، مهندسی، ریاضی و بازی و سرگرمی را دارند.

اهداف پازل موزاییک کاری :

  • استفاده از قدرت و تخیل
  • بالا بردن مهارت تجزیه و تحلیل اشکال
  • بالا بردن مهارت تصویر سازی ذهنی
  • آموزش استفاه از وسایل با کاربردهای مختلف برای سرگرم شدن

 

نمونه‌ای دیگر از موزاییک کاری با کاردستی کلاژ ببینید.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi