مشاهده
5945 +

کاردستی بافتنی با چنگال کاردستی بافتنی با چنگال یک پیشنهاد ساده و آموزنده برای سرگرم کردن کودکان که خیلی سریع آماده می‌شود و زمان طولانی بچه‌ها را سرگرم نگه می‌دارد.مناسب برای زمان‌هایی که کودکتان گرسته، خسته یا سر حال نیست و شما دنبال راهی هستید تا سرگرمش کنید و سریع مشغول پخت و پز بشوید و یا زمانیکه در رستوران منتظر نشسته‌اید و یا در اتاق انتظار مطب دکتر هستید. یک گزینه مناسب بدون هیچ ریخت و پاشی. برای کاردستی بافتنی چه نیاز هست: روش کاردستی بافتنی با چنگال : یکی زیر و یکی رو و اضافه کردن رنگ جدید و عوض کرن نخ‌ها همین و یک کاردستی سریع و سرگرم کننده. بافتن مهارت حرکتی ظریف را در کودکان تقویت می‌کندبرای بافتن نخ‌ها در لابه‌لای دندانه‌های چنگال به حرکات ظریف دست و تمرکز نیاز است...

کاردستی بافتنی با چنگال

کاردستی بافتنی با چنگال یک پیشنهاد ساده و آموزنده برای سرگرم کردن کودکان که خیلی سریع آماده می‌شود و زمان طولانی بچه‌ها را سرگرم نگه می‌دارد.مناسب برای زمان‌هایی که کودکتان گرسته، خسته یا سر حال نیست و شما دنبال راهی هستید تا سرگرمش کنید و سریع مشغول پخت و پز بشوید و یا زمانیکه در رستوران منتظر نشسته‌اید و یا در اتاق انتظار مطب دکتر هستید. یک گزینه مناسب بدون هیچ ریخت و پاشی.

برای کاردستی بافتنی چه نیاز هست:

کاردستی-بافتنی


کاردستی بافتنی

  • چنگال
  • نخ کاموا

روش کاردستی بافتنی با چنگال :

یکی زیر و یکی رو و اضافه کردن رنگ جدید و عوض کرن نخ‌ها همین و یک کاردستی سریع و سرگرم کننده.

بافتن مهارت حرکتی ظریف را در کودکان تقویت می‌کندبرای بافتن نخ‌ها در لابه‌لای دندانه‌های چنگال به حرکات ظریف دست و تمرکز نیاز است.اگر دنبال فعالیتی برای تقویت دست ورزی و هماهتگی چشم و دست هستید این کاردستی بافتنی با چنگال انجام دهید.

بافتن یک راه خوب برای یادگیری الگو است و بیشتر مفاهیم اولیه ریاضی مثل شمارش، الگویابی، افزایش تمرکز و مهارت حرکتی ظریف همگی با یک چنگال و چند رشته نخ صورت می‌گیرد.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi