مشاهده
9327 +

کلاژ با دستمال کاغذی کار ارسالی رادین واحدی 4 ساله با دستمال مرطوب، چسب، و رنگ آبرنگ یک کارکلاژ بسیار زیبا داریم.کلاژ یا همان تکه چسبانی یک روش هنرمندانه برای ایجاد اثر برجسته هست که کمک به پرورش خلاقیت کودکان می‌کند و از فعالیت‌های محبوب کودکان هست. ابتدا یک زمینه‌ای برای کار کلاژ انتخاب کنید.در این کار رادین عزیر طرح بستنی قیفی را بر روی کاغذ داشتند.سپس قسمت‌هایی از زمینه که می‌خواهید تکه چسبونی داشته باشید را چسب بزنید.دستمال مرطوب را ریز ریز خرد کنید و در اختیار کودک‌تان قرار بدهید و بخواهید گلوله کرده و در رنگ‌ کمی خیس شده آبرنگ آغشته کند و بر روی محل آن در زمینه بچسباند. شما می‌توانید از کودک‌تان بخواهید در این نمونه کار هر اسکوپ بستنی قیفی را یک رنگ کند و آموزش رنگها را داشته...

کلاژ با دستمال کاغذی کار ارسالی رادین واحدی 4 ساله

با دستمال مرطوب، چسب، و رنگ آبرنگ یک کارکلاژ بسیار زیبا داریم.کلاژ یا همان تکه چسبانی یک روش هنرمندانه برای ایجاد اثر برجسته هست که کمک به پرورش خلاقیت کودکان می‌کند و از فعالیت‌های محبوب کودکان هست.

ابتدا یک زمینه‌ای برای کار کلاژ انتخاب کنید.در این کار رادین عزیر طرح بستنی قیفی را بر روی کاغذ داشتند.سپس قسمت‌هایی از زمینه که می‌خواهید تکه چسبونی داشته باشید را چسب بزنید.دستمال مرطوب را ریز ریز خرد کنید و در اختیار کودک‌تان قرار بدهید و بخواهید گلوله کرده و در رنگ‌ کمی خیس شده آبرنگ آغشته کند و بر روی محل آن در زمینه بچسباند.

شما می‌توانید از کودک‌تان بخواهید در این نمونه کار هر اسکوپ بستنی قیفی را یک رنگ کند و آموزش رنگها را داشته باشید.

در کلاژ بخاطر اینکه نیاز به دقت در چسباندن تکه‌ها هست، دقت و تمرکز کودک تقویت می‌شود.

کلاژ-کودک

ایده‌های بیشتری از کلاژ را ببینید.

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi