مشاهده
5361 +

کلاژ و عروسک نمایشی حشرات کار ارسالی ایمان رهنما سه سال و ده ماه در این کار کلاژ همانطور که بر روی کاغذ و نمد شکل آبزی‌ها و حشرات مختلف را می‌کشید و برش می‌زنید در مورد دسته بندی‌، اندازه و شکل آنها با کودکتان صحبت کنید. در مورد زنبورها و اینکه بعضی زنبورها بصورت گروهی زندگی می‌کنند، در مورد رنگ زیبای کفش دوزک‌ها و اینکه بعضی از حشرات مثل زنبور مفید هستند و برای ما عسل خوشمزه و مقوی درست می‌کنند، در مورد نیاز ماهیها به آب برای زنده ماندن صحبت داشته باشید.فراموش نکنید که موقع انجام کاردستی بهترین فرصت هست تا با صحبت کردن و گفتگو به کودک‌تان نزدیک شوید و یاد گیری در حین انجام کار خصوصا وقتی کودک شما درگیر آن باشد خیلی جذاب‌تر و دلنشین‌تر هست. ایمان عزیز به همراه مادرش یک عروسک کرم مقوایی...

کلاژ و عروسک نمایشی حشرات

کار ارسالی ایمان رهنما سه سال و ده ماه

در این کار کلاژ همانطور که بر روی کاغذ و نمد شکل آبزی‌ها و حشرات مختلف را می‌کشید و برش می‌زنید در مورد دسته بندی‌، اندازه و شکل آنها با کودکتان صحبت کنید.

در مورد زنبورها و اینکه بعضی زنبورها بصورت گروهی زندگی می‌کنند، در مورد رنگ زیبای کفش دوزک‌ها و اینکه بعضی از حشرات مثل زنبور مفید هستند و برای ما عسل خوشمزه و مقوی درست می‌کنند، در مورد نیاز ماهیها به آب برای زنده ماندن صحبت داشته باشید.فراموش نکنید که موقع انجام کاردستی بهترین فرصت هست تا با صحبت کردن و گفتگو به کودک‌تان نزدیک شوید و یاد گیری در حین انجام کار خصوصا وقتی کودک شما درگیر آن باشد خیلی جذاب‌تر و دلنشین‌تر هست.

ایمان عزیز به همراه مادرش یک عروسک کرم مقوایی برای نمایش و توضیح زندگی کرم ابریشم و تبدیل آن به پروانه درست کردند.در بازی های نمایشی فرآیند یادگیری برای کودکان خیلی شیرین تر است.

بچه‌ها به بازی‌ نمایشی علاقه دارند پس بهترین فرصت برای آموزش مباحث مختلف علمی بطور غیر مستقیم به کودکان است.علاوه بر یادگیری قوه تخیل کودکان پرورش پیدا می‌کند زیرا در بازی‌های نمایشی کودکان به خیال‌پردازی می‌پردازند.

 

می‌توانید از کلاژ و عروسک نمایشی حشرات برای واحد کار حشرات در مهد کودک استفاده کنید.

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi