مشاهده
4843 +

اگر تا به حال با استفاده از فلش کارت‌ها آموزش حروف الفبا فارسی و سایر مفاهیم آموزشی را با کودک و دانش آموز ابتدایی داشته‌اید، حتما متوجه شده‌اید که صبر و حوصله زیادی برای تشویق کودکان به یادگیری نیاز بوده است. اما در آموزش با ابزارهای جدید خلاقانه خصوصا اگر در تهیه آنها کودک شما هم دخالت داشته باشد و با وسایل بازی و اسباب بازی‌های خودش تهیه شود قضیه فرق کرده و مورد استقبال قرار می‌گیرد. شید شاد به شما آموزش حروف الفبا را با لگو پیشنهاد می‌دهد.از خانه‌های لگو برای آموزش مفاهیم زیادی به کودکان می‌توان استفاده کرد.همانطور که قبلا اشاره شد مفاهیم ریاضی مثل بزرگتر یا کوچکتر، آموزش اعداد، کسرها در ریاضی، الگوها، آموزش رنگها و حتی در کاردستی و بازیهای گروهی با لگو و تم تولد... چه نیاز دارید: ...

اگر تا به حال با استفاده از فلش کارت‌ها آموزش حروف الفبا فارسی و سایر مفاهیم آموزشی را با کودک و دانش آموز ابتدایی داشته‌اید، حتما متوجه شده‌اید که صبر و حوصله زیادی برای تشویق کودکان به یادگیری نیاز بوده است.

اما در آموزش با ابزارهای جدید خلاقانه خصوصا اگر در تهیه آنها کودک شما هم دخالت داشته باشد و با وسایل بازی و اسباب بازی‌های خودش تهیه شود قضیه فرق کرده و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

شید شاد به شما آموزش حروف الفبا را با لگو پیشنهاد می‌دهد.از خانه‌های لگو برای آموزش مفاهیم زیادی به کودکان می‌توان استفاده کرد.همانطور که قبلا اشاره شد مفاهیم ریاضی مثل بزرگتر یا کوچکتر، آموزش اعداد، کسرها در ریاضی، الگوها، آموزش رنگها و حتی در کاردستی و بازیهای گروهی با لگو و تم تولد


چه نیاز دارید:

  • خانه‌های لگو
  • تکه‌های کاغذ
  • ماژیک
  • چسب


آموزش حروف الفبا  با لگو:

  • حروف الفبا را بر روی تکه‌های کاغذ بنویسید و قیچی کرده و هر حرف را بر روی یک خانه لگو بچسبانید.(بسته به کلماتی که کودک‌تان آموزش می‌بیند حرف اول،وسط،آخر استفاده کنید).
  • حالا کلمات را گفته و کودک‌تان باید حروف را پیدا کند و آنها را روی هم بچیند.

شما با این روش حروف انگلیسی را هم می‌توانید، تمرین کنید.


0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi