مشاهده
7297 +

کاردستی و بازی با سنگ بچه‌ها عاشق جمع کردن سنگ هستند. تفاوت سنگ‌ها در شکل و اندازه برای کودکان جالب هست و دوست دارند دنبال سنگ بزرگ بگردند.پس ایندفعه اگر گردش در طبیعت داشتید سنگ ها را جمع کنید و برای کاردستی و بازی آموزشی امروز آنها را به منزل بیاورید.ایده‌ای رنگارنگ و فوق‌العاده جالب با این سنگ‌ها خواهیم داشت.یکی بازی دومینو هست.در این بازی شما مفاهیم رنگ‌ها یا شمارش اعداد و شکل‌ها را دارید.مطمئن باشید یک بازی آموزشی شاد و سرگرم کننده‌ای خواهد بود که بعد از اتمام بازی دومینو کودک‌تان سنگ‌‌ ها را برداشته و شروع به ساختن اتاق کوچک و خانه بازی برای اسباب بازی‌هایش می‌کند.در مطلب بازی خلاقیت با طبیعت می‌توانید ایده‌هایی برای ساختن شکل با اشیاء طبیعی ببینید. چه نیاز دارید: روش بازی با ...

کاردستی و بازی با سنگ

بچه‌ها عاشق جمع کردن سنگ هستند. تفاوت سنگ‌ها در شکل و اندازه برای کودکان جالب هست و دوست دارند دنبال سنگ بزرگ بگردند.پس ایندفعه اگر گردش در طبیعت داشتید سنگ ها را جمع کنید و برای کاردستی و بازی آموزشی امروز آنها را به منزل بیاورید.ایده‌ای رنگارنگ و فوق‌العاده جالب با این سنگ‌ها خواهیم داشت.یکی بازی دومینو هست.در این بازی شما مفاهیم رنگ‌ها یا شمارش اعداد و شکل‌ها را دارید.مطمئن باشید یک بازی آموزشی شاد و سرگرم کننده‌ای خواهد بود که بعد از اتمام بازی دومینو کودک‌تان سنگ‌‌ ها را برداشته و شروع به ساختن اتاق کوچک و خانه بازی برای اسباب بازی‌هایش می‌کند.در مطلب بازی خلاقیت با طبیعت می‌توانید ایده‌هایی برای ساختن شکل با اشیاء طبیعی ببینید.

چه نیاز دارید:

  • سنگ
  • رنگ آبرنگ

روش بازی با سنگ :

  • ابتدا سنگ‌ها را خوب شستشو دهید و بگذارید تا خشک شوند.
  • دو سر سنگ را رنگ آمیزی متفاوت داشته باشید.بازی به این صورت هست که یک سنگ را انتخاب کرده و وسط می‌گذارید حالا کودک‌تان باید سنگ بعدی را برداشته و یک سر آنرا با یکی از دو سر سنگ روی زمین جور کند.

کاردستی-سنگ بازی دومینو  بازی-دومینو با سنگ

شما می‌توانید مفاهیم آموزشی مختلفی را در این بازی داشته باشید.می‌توانید آموزش شمارش اعداد ، آموزش رنگها، توالی منطقی یا الگویابی را داشته باشید. یا دو سر سنگ شکل‌های مختلفی بکشید و بازی جور کردن شکل‌ها  و خیلی مفاهیم دیگر را داشته باشید.

در بازی دومینو با سنگ توالی دیداری در کودک شما تقویت می‌شود.مفهوم نظم را یاد گرفته و مهارت حل مسئله را بخاطر منطق بازی یاد می‌گیرد.پرورش خلاقیت و تحریک تخیل دارد و بسته به مدل نقاشی مفاهیم آموزشی مختلفی دارید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi