مشاهده
4206 +

کاردستی و گل بازی کار ارسالی محمد صدرا 5 ساله و سلما 2/5 ساله یک کاردستی آکواریوم  با جعبه کفش و کاغذ رنگی درست کردند و بعد هم یک برنامه گل بازی داشتند. وسط خاک را آب ریختند و با یونولیت هم قایق درست کردند (کاردستی و بازی با قایق یوتولیتی را ببینید) و بعد هم آنچه که اتفاق افتاد را در تصویر زیر می‌بینید. کثیف کاری و لذت و شادی بچه‌ها با بازی با گل... شما گل بازی را در فضای باز پارک ها و یا در منزل خیلی ساده با پهن کردن یک سفره می‌توانید، داشته باشید.  هیچ بازی به اندازه بازی‌های طبیعی مثل گل بازی که همراه با آب و کثیف کاری هست، برای بچه‌ها لذت بخش نیست.تا امتحان نکنید به قدرت جادویی بازی شگفت انگیز آب و خاک پی نمی‌برید.شاید راز آن در علاقه غریزی کودکان به خاک است  و طبق تحقیقات علمی اخیر ث...

کاردستی و گل بازی کار ارسالی محمد صدرا 5 ساله و سلما 2/5 ساله

یک کاردستی آکواریوم  با جعبه کفش و کاغذ رنگی درست کردند و بعد هم یک برنامه گل بازی داشتند. وسط خاک را آب ریختند و با یونولیت هم قایق درست کردند (کاردستی و بازی با قایق یوتولیتی را ببینید) و بعد هم آنچه که اتفاق افتاد را در تصویر زیر می‌بینید. کثیف کاری و لذت و شادی بچه‌ها با بازی با گل…

شما گل بازی را در فضای باز پارک ها و یا در منزل خیلی ساده با پهن کردن یک سفره می‌توانید، داشته باشید.

 هیچ بازی به اندازه بازی‌های طبیعی مثل گل بازی که همراه با آب و کثیف کاری هست، برای بچه‌ها لذت بخش نیست.تا امتحان نکنید به قدرت جادویی بازی شگفت انگیز آب و خاک پی نمی‌برید.شاید راز آن در علاقه غریزی کودکان به خاک است  و طبق تحقیقات علمی اخیر ثابت شده است که خاک برای کودکان بسیار مفید بوده و کمک به تقویت سیستم دفاعی کودکان می‌کند.

بازی-با-خاک و گل بازی

بازی ساده و بدون هزینه‌ای که کودکان ساعتها سرگرم می‌کند و مفاهیم آموزشی فراوانی را یاد می‌گیرند.تماس دست کودکان با گل موجب تحریک حس لمسی آنها شده و ایجاد شادی و لذت می‌کند.

از مهمترین نکات دیگر گل بازی آزادی عمل داشتن کودکان است که در حین بازی هر طور که دوست داشته باشند رفتار می‌کنند و باعث خلاقیت و نوآوری در کودکان می‌شود.

در مورد فواید بازی‌های کثیف کاری و راه کارهایی برای به حداقل رساندن زحمت شما برای کثیفی‌ها  قبلا در شید شاد صحبت کردیم.

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi