مشاهده
5959 +

بازی ارسالی باران ضمیری 5 ساله کودکان همیشه عاشق بازی کردن هستند و هیچ وقت هم از بازی خسته نمی‌شوند.در روزهای سرد زمستانی که امکان گردش و تفریح در خارج ازخانه کمتر هست و یا در روزهای هوای آلوده شاید یکی از مسائلی که فکر شما را درگیر می‌کند سرگرم کردن کودکان در خانه است. در چنین مواقعی بهتر هست به جای استفاده از بازی‌های کامپیوتری و تبلت و یا تماشای تلویزیون سعی کنیم بازی آموزشی برای کودکان داشته باشیم. با بازی‌های خلاق کمک می‌کنید تا کودک‌تان ذهنی خلاق در آینده داشته باشد.وقتی شما در بازی کودکان آنها را همراهی کنید زمینه ساز خلاقیت بیشتر کودکان در بازی می‌شوید. مادر باران عزیز با ایده از سایت شید شاد بازی‌های ساده و شادی را در خانه داشتند.در این بازی باران با چشم بسته باید پوم پوم‌ها را ...

بازی ارسالی باران ضمیری 5 ساله

کودکان همیشه عاشق بازی کردن هستند و هیچ وقت هم از بازی خسته نمی‌شوند.در روزهای سرد زمستانی که امکان گردش و تفریح در خارج ازخانه کمتر هست و یا در روزهای هوای آلوده شاید یکی از مسائلی که فکر شما را درگیر می‌کند سرگرم کردن کودکان در خانه است. در چنین مواقعی بهتر هست به جای استفاده از بازی‌های کامپیوتری و تبلت و یا تماشای تلویزیون سعی کنیم بازی آموزشی برای کودکان داشته باشیم. با بازی‌های خلاق کمک می‌کنید تا کودک‌تان ذهنی خلاق در آینده داشته باشد.وقتی شما در بازی کودکان آنها را همراهی کنید زمینه ساز خلاقیت بیشتر کودکان در بازی می‌شوید.

بازی ساده کودکان در خانه

مادر باران عزیز با ایده از سایت شید شاد بازی‌های ساده و شادی را در خانه داشتند.در این بازی باران با چشم بسته باید پوم پوم‌ها را در بشقاب جابه جا کند و بازی دوم باید با نی سعی کند حبوبات را از یک بشقاب به بشقاب دیگر بگذارد.این یک بازی شاد و سرگرم کننده‌ای هست که کمک به افزایش دقت و تمرکز در کودک شما می‌کند .همینطور به عنوان بازی‌ گروهی برای سرگرم کردن بچه‌ها در جشن‌ها و یا مهد کودک، پیش دبستانی و مدرسه می‌توان استفاده کرد.

برای آشنایی بیشتر با این بازی و سرگرمی گروهی اینجا کلیک کنید.

سرگرمی-در-خانه

شما به راحتی می‌توانید بازی های ساده در خانه با لیوان یکبار مصرف داشته باشید. مثل باران از کودکتان بخواهید تا با لیوان یکبار مصرف یک هرم یا هر شکل دیگری درست کند. بازی‌های ساختنی بهترین راه برای ایجاد خلاقیت در کودکان است و ذهن آنها به چالش کشیده می‌شود. بازی گل یا پوچ با لیوان یک ایده دیگر از بازی در خانه است، توپ کوچکی را در زیر یکی از لیوان‌ها مخفی می‌کنید بعد لیوان‌ها را سریع جابه‌جا کنید حالا کودک‌تان باید حدس بزند توپ زیر کدام لیوان هست. این بازی علاوه بر سرگرم کردن کودک شما حس کنجکاوی او را تحریک کرده و دقت و هوشیاری کودک‌تان افزایش پیدا می‌کند.همینطور می‌توانید سرگرمی‌های شاد دیگری با لیوان یکبار مصرف داشته باشید. برای آشنایی بیشتر مطلب 9 بازی سرگرم کننده با لیوان یکبار مصرف را ببینید.

[ratings]

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi