مشاهده
6805 +

نقاشی با کف دست و پا کار ارسالی نیلا شیرخانی دو سال و نیمه هر نوع نقاشی با تکنیک چاپ محبوب کودکان هست.آنها عاشق به جا گذاشتن اثرهای مختلف با رنگ هستند، حالا اگر این چاپ با کف دست و پا کودکان باشد دیگر تبدیل به یک بازی رنگ انگشتی هیجان انگیز خواهد شد.اگر دوست داشته‌ باشید خودتان هم به راحتی می‌توانید رنگ انگشتی خانگی تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر با نقاشی رنگ انگشتی و طرز تهیه آن اینجا کلیک کنید. نقاشی‌های زیر کار نیلای عزیز هست که با نقاشی با کف دست و پا شکل‌های خیالی و جالبی درست کرده است. در نقاشی با اعضای بدن ذهن کودکان را به تخیلات برده و در کنار آن یک یادگاری زیبا از کف دست و پا کودک خود داشته باشید. [ratings]...

نقاشی با کف دست و پا کار ارسالی نیلا شیرخانی دو سال و نیمه

هر نوع نقاشی با تکنیک چاپ محبوب کودکان هست.آنها عاشق به جا گذاشتن اثرهای مختلف با رنگ هستند، حالا اگر این چاپ با کف دست و پا کودکان باشد دیگر تبدیل به یک بازی رنگ انگشتی هیجان انگیز خواهد شد.اگر دوست داشته‌ باشید خودتان هم به راحتی می‌توانید رنگ انگشتی خانگی تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر با نقاشی رنگ انگشتی و طرز تهیه آن اینجا کلیک کنید.

نقاشی‌های زیر کار نیلای عزیز هست که با نقاشی با کف دست و پا شکل‌های خیالی و جالبی درست کرده است. در نقاشی با اعضای بدن ذهن کودکان را به تخیلات برده و در کنار آن یک یادگاری زیبا از کف دست و پا کودک خود داشته باشید.

نقاشی انگشتی با کف-دست-و-پا

[ratings]

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi