مشاهده
7166 +

اگر کودک‌تان به کارتون با شخصیت‌های تخیلی و موجودات عجیب غریب علاقه دارد، پس حتما کارتون "کارخانه هیولاها" را باید دوست داشته باشد و شاید از اون کارتون‌هایی بوده که کودک شما بیشتر از یک بار درخواست دیدن آن را داشته است. در این صورت تم تولد هیولا خیلی برایش هیجان انگیز خواهد بود.یک تم تولد محبوب کودکان مخصوصا پسر بچه‌ها هست.علت پیشنهاد این تم تولد جذاب و آسان بودن آن است. یک ایده تزیین تولد ساده با تاثیر شگفت انگیز است.

اگر کودک‌تان به کارتون با شخصیت‌های تخیلی و موجودات عجیب غریب علاقه دارد، پس حتما کارتون “کارخانه هیولاها” را باید دوست داشته باشد و شاید از اون کارتون‌هایی بوده که کودک شما بیشتر از یک بار درخواست دیدن آن را داشته است. در این صورت تم تولد هیولا خیلی برایش هیجان انگیز خواهد بود.یک تم تولد محبوب کودکان مخصوصا پسر بچه‌ها هست.علت پیشنهاد این تم تولد جذاب و آسان بودن آن است. یک ایده تزیین تولد ساده با تاثیر شگفت انگیز است.

در تمام مراحل تزیین آن و انجام کاردستی های متنوع کودک شما می‌تواند شما را همراهی کند و کلی از چیدن و دکور تولد لذت خواهد برد و یک جشن به یادماندنی با همکاری خود کودکتان با انجام کاردستی‌ها خواهید داشت.

اول از همه از تزیین میز غذا شروع می‌کنیم. هیولای پفکی از یک فوم مکعبی به عنوان پایه تشکیل شده است تا شکل هیولا درست شود.فقط کافی هست پفک‌ها را داخل خلال دندان کرده و در فوم فرو کنید، با دو چشم که بالای سرش با کاغذ درست می‌کنید. کمی هم پفک در زیر آن برای دسترسی آسان ریخته شده است.ساندویچ‌ها با پنیر و چشم هیولایی خیلی با مزه هستند .2 تا زیتون و خلال دندان چشم هیولا درست شده است.

تم-تولد-مانستر

ظرف سبزیجات باز خلاقانه ، ساده و زیبا است.با یک فلفل دلمه‌ای یک هیولای اختاپوس با پاهایش درست شده که در سس فرو رفته است.و همینطور با طالبی می‌توانید تزیین میوه جالبی داشته باشید.

تزیین-تولد

چشم‌های کاپ کیک هم از مارشمالو‌های نصف شده با شکلات چیپسی درست شده است.کمی تخیلی‌تر هم اگر بخواهید باشد، بعضی از هیولاها یک چشم و بعضی دو چشم دارند و بعضی هم شاخک دارند که بچه‌ها راحت‌تر بتوانند بردارند.

کاپ-کیک-تولد

کیک تولد و ژله :

به سادگی ژله هیولا درست کنید.و در کنار کیک ساده هیولا قرار دهید.این ژله‌ها در قالب گرد درست شدند و چیپس شکلات سفید و سیاه، شبیه چشم بر روی آنها چیده شده است.

کیک-تولد-هیولا

و یا با ماژیک لیوان‌های یکبار مصرف را شکل هیولا نقاشی کنید و چشم کاردستی بچسبانید.وقتی شربت‌های رنگی داخل لیوان ریخته می‌شود و یا با ژله پر می‌شود،  زیبایی خاصی به میز شما خواهد بخشید.

تزیین-تولد-کودک

باز میز غذا و یک ایده هیولایی دیگر و کوفته تبریزی خوشمز که در تصویر می‌بینید.

غذای-تولد

بعد از تزیین میز غذا و کیک تولد کلی ایده دیگر هم هست که می‌توان جفت و جور و زیبا کرد.چشم هیولایی برای بادکنک با مزه هست.

بادکنک-تولد

این هم یک ایده کاردستی  برای جای قاشق و چنگال است.جعبه دستمال کاغذی را نقاشی کنید و مانند تصویر برش بزنید. بر روی مقوای سفید دندانه‌هایی بکشید دور آن را ببرید و دور لبه دهانه باز جعبه دستمال بچسبانید تا دهن هیولا درست شود.

کاردستی-تولد

یک گوشه‌ای از اتاق را هم می‌توانید اختصاص بدهید به کاردستی هیولایی کودک‌تان. آموزش بازی با فوم کاردستی و درست کردن شکل‌های عجیب را در این لینک می‌توانید، ببینید.حالت‌های چهره مختلفی از هیولاها را کوک شما با کاغذ و مقوا می‌تواند، درست کند و بر روی دیوار بچسبانید.

کاردستی-هیولا

کاردستی-جشن-تولد

و حتی برای سرگرم کردن بچه‌ها در تولد ، شکل‌های کاردستی درست شده را به چوب بستنی بچسبانید تا بشکل نقاب در آیند و بازی‌های با مزه‌ای بچه‌ها با نمایش چهره‌های مختلف هیولا می‌توانند، داشته باشند.

بازی-تولد

تولد بدون کلاه تولد نمیشه.کاردستی ساده‌ای از کلاه تولد می‌توانید، درست کنید.ابتدا الگو کلاه را بر روی کاغذ مقوایی برش بزنید و مثل تصویر کاردستی کلاه را درست کنید.

کلاه-تولد

عکس تولد

یک ایده جالب  برای گرفتن عکس‌های یادگاری تولد ، درست کردن کاردستی هیولا با جعبه مقوایی هست. بچه‌ها می‌توانند سرشان را داخل دهان هیولا بکنند و عکس‌های با مزه‌ای داشته باشید.جالب هست نه؟!

عکس-تولد

یک جشن تولد شگفت انگیز با حالت تعادلی بین سادگی و جذاب بودن را با  تم تولد هیولا (مانستر) تخیلی داشته باشید.

تولد-کودک

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi