مشاهده
3975 +

آموزش مفاهیم به کودکان    بازی ساده و مفید ارسالی عارفه عبدالهی عزیز 2 سال و 5 ماه .ابتدا بر روی کاغذ دایره‌هایی با اندازهای مختلف درب بطری کشیده شده هست. سپس درب بطری‌ها در اختیار عارفه قرار داده شده تا سر جای مناسب قرار بدهد.یک بازی سرگرم کننده برای آموزش مفاهیم و افزایش هوش و دقت کودکان است. این قبیل پازل‌ها به نام پازل جایگذاری معروف هستند. لازمه انتخاب قطعه صحیح فکر کردن و تصمیم گیری دقیق هست برای همین این بازی کمک به افزایش قدرت تصمیم گیری و تفکر انتقادی در کودکان می کند.تمرکز و دقت را تقویت کرده و بر روی عملکرد ذهنی کودکان تاثیر مثبت می‌گذارد. چیدن درب‌های بطری با سایز مختلف باعث می‌شود تا آموزش مفاهیم بزرگتر ، کوچکتر و مساوی را کودکان یاد بگیرند.با بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین آش...

آموزش مفاهیم به کودکان

 

این قبیل پازل‌ها به نام پازل جایگذاری معروف هستند. لازمه انتخاب قطعه صحیح فکر کردن و تصمیم گیری دقیق هست برای همین این بازی کمک به افزایش قدرت تصمیم گیری و تفکر انتقادی در کودکان می کند.تمرکز و دقت را تقویت کرده و بر روی عملکرد ذهنی کودکان تاثیر مثبت می‌گذارد.

چیدن درب‌های بطری با سایز مختلف باعث می‌شود تا آموزش مفاهیم بزرگتر ، کوچکتر و مساوی را کودکان یاد بگیرند.با بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین آشنا شوند و تجسم فضایی تقویت شود.در حین بازی اشاره به گرد بودن دایره بکنید تا مفهموم اشکال هندسی و تفاوت آنها برای کودک‌تان روشن شود. ایده‌های بیشتری از این بازی را با اضافه کردن اشیا و اشکال دیگر می‌توانید داشته باشید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi