مشاهده
7322 +

این بازی با توجه به آموزش اشکال هندسی و رنگ‌ها برای کودکان مهدکودکی یک ایده خلاقانه هست تا در قالب کاردستی و سرگرمی آموزش مفاهیم ریاضی و رنگ‌ها را داشته باشند.

بازی اشکال هندسی و رنگ‌ها

بازی ارسالی طراوت خانجانی 1 سال و ۱۰ ماه.

در این بازی شکل‌های مربع، دایره و مثلث با رنگ‌های مختلف بر روی کاغذ رنگی کشیده شده و قیچی کردند.یک جعبه دستمال کاغذی کادو شده و سه سیخ چوبی ردیفی داخلش قرار داده شده است.طراوت عزیز باید هر شکل را در دسته خودش داخل سیخ‌ها فرو کند.

بازی-اشکال-هندسی-و-رنگ‌ها

این بازی با توجه به آموزش اشکال هندسی و رنگ‌ها برای کودکان مهدکودکی یک ایده خلاقانه هست تا در قالب کاردستی و سرگرمی آموزش مفاهیم ریاضی و رنگ‌ها را داشته باشند.علاوه بر آن کودک شما برای پیدا کردن جای صحیح هر شکل باید دقت لازم را بکار ببرد برای همین تمرینی برای افزایش دقت و تمرکز در کودکان هست.کمک می‌کند تا اسامی هر شکل را به خاطر بسپارد و باعث تقویت حافظه در او می‌شود. قرار دادن شکل‌ها سر جایش مهارت حرکتی ظریف دست و هماهنگی چشم و دست را تقویت می‌کند و مهارت شناختی در کودکان شکل می‌گیرد.کودکان با نظم و چیدن آشنا می‌شوند.

پس می‌بینید که با امکانات بسیار ساده و خلاقیت در ابداع بازی‌های آموزشی ما می‌توانیم توانایی‌های فراوانی را در کودکمان تقویت کنیم و ذهن او را برای آموزش مفاهیم دیگر ریاضی و سایر مهارت‌های زندگی آشنا کنیم.

ایده های بیشتری از آموزش اشکال هندسی به کودکان را اینجا ببینید.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi