مشاهده
4288 +

اگر دوست دارید کیک خانگی درست کنید و دنبال یک تزیین خاص هستید. پروانه شکلاتی بسیار زیبا و ساده هست.مناسب برای تزیین کیک تولد و یا کاپ کیک است.شما می‌توانید پروانه را در سایز و رنگ‌های مختلفی درست کنید.اگر دوست داشته باشید بال پروانه خم و بهم چسبیده باشد، می‌توانید از یک کتاب استفاده کنید. ابتدا طرح پروانه را بر روی یک کاغذ بکشید بعد کاغذ روغنی را بر روی کاغذ طرح گذاشته و خط‌های پروانه را دنبال کنید.باید تن پروانه وسط کتاب و بال‌ها آن در دو طرف برگ کتاب افتاده باشد.کیسه خامه پاش را با شکلات آب شده پر کنید و از یک ماسوره مناسب با توجه به ضخامتی که نیاز است تا نقش‌های بال پروانه را بکشید، استفاده کنید. فقط کافی هست تا طرح را بکشید و بگذارید تا شکلات خنک و سفت شود تا از روی کاغذ روغنی جدا شود...

اگر دوست دارید کیک خانگی درست کنید و دنبال یک تزیین خاص هستید. پروانه شکلاتی بسیار زیبا و ساده هست.مناسب برای تزیین کیک تولد و یا کاپ کیک است.شما می‌توانید پروانه را در سایز و رنگ‌های مختلفی درست کنید.اگر دوست داشته باشید بال پروانه خم و بهم چسبیده باشد، می‌توانید از یک کتاب استفاده کنید.

ابتدا طرح پروانه را بر روی یک کاغذ بکشید بعد کاغذ روغنی را بر روی کاغذ طرح گذاشته و خط‌های پروانه را دنبال کنید.باید تن پروانه وسط کتاب و بال‌ها آن در دو طرف برگ کتاب افتاده باشد.کیسه خامه پاش را با شکلات آب شده پر کنید و از یک ماسوره مناسب با توجه به ضخامتی که نیاز است تا نقش‌های بال پروانه را بکشید، استفاده کنید. فقط کافی هست تا طرح را بکشید و بگذارید تا شکلات خنک و سفت شود تا از روی کاغذ روغنی جدا شود.شما می‌توانید شکلات سیاه یا سفید شیر داشته باشید و با توجه به اندازه کیک و نوع طراحی سایز‌های مختلفی درست کنید.اگر هم دوست داشتید بال پروانه، با زاویه‌های مختلف خم باشد، می‌توانید نیمه بال‌ها را درست کنید و دو تکه را کنار هم بر روی کیک قرار بدهید.امیدوارم از این ترفند خوشتان آمده باشد.

تزیین-پروانه-شکلاتی

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه