مشاهده
5599 +

ایده بسته بندی پروانه‌ای هم مناسب تغذیه مدرسه کودکان و هم یک کاردستی است.برای هدیه جشن تولد و میهمانی کودکان هم بسیار شیک و جالب است.در اینجا ما کل بسته بندی را با انگور داشتیم ولی شما می‌توانید خوراکی‌های مختلفی برای هر بال پروانه داشته باشید.. از گیره لباس چوبی برای بدن پروانه استفاده می‌کنیم.از کودک‌تان بخواهید با گواش گیره را رنگ آمیزی کند، می‌توانید گیره لباس را با نوار چسب‌ تزیینی بپوشانید.با استفاده از پایپ کلینر شاخک‌های پروانه را درست کنید و دو چشم متحرک هم در آخر بچسبانید.درون کیسه زیپ دار را با خوراکی پر کنید و گیره‌ها را از وسط به کیسه وصل کنید تا بال پروانه درست شود. ...

ایده بسته بندی پروانه‌ای هم مناسب تغذیه مدرسه کودکان و هم یک کاردستی است.برای هدیه جشن تولد و میهمانی کودکان هم بسیار شیک و جالب است.در اینجا ما کل بسته بندی را با انگور داشتیم ولی شما می‌توانید خوراکی‌های مختلفی برای هر بال پروانه داشته باشید..

از گیره لباس چوبی برای بدن پروانه استفاده می‌کنیم.از کودک‌تان بخواهید با گواش گیره را رنگ آمیزی کند، می‌توانید گیره لباس را با نوار چسب‌ تزیینی بپوشانید.با استفاده از پایپ کلینر شاخک‌های پروانه را درست کنید و دو چشم متحرک هم در آخر بچسبانید.درون کیسه زیپ دار را با خوراکی پر کنید و گیره‌ها را از وسط به کیسه وصل کنید تا بال پروانه درست شود.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi