مشاهده
4189 +

کاردستی زنبور دیبا حنانی عزیر 3 ساله این کاردستی زنبور با لوله دستمال توالت را برای شید شاد فرستاده است. با ساخت کاردستی زنبور با لوله دستمال توالت هم کودک‌تان سرگرم می‌شود و همینطور مهارت‌ قیچی‌کردن، چسباندن، رنگ کردن و نقاشی کردن را تمرین می‌کند. در انتها هم یک اسباب بازی دست ساز خودش را دارد. یک کاردستی ساده و جالب با استفاده از مواد دور ریختنی است.در حین انجام کاردستی فرصتی هست تا با صحبت در مورد زنبور و فواید عسل کودک‌تان را بیشتر به خوردن عسل علاقمند کنید.یک ایده برای واحد کار مهدکودک و پیش‌دبستانی و آشنایی کودکان با حشرات و زنبور عسل است. در این کاردستی دیبای عزیز از توپ زرد به عوان سر زنبور استفاده کرده است.و با چسباندن یک تکه چوب به بدن زنبور یک دستگیره درست کرده تا بتونه به راحتی ...

کاردستی زنبور

دیبا حنانی عزیر 3 ساله این کاردستی زنبور با لوله دستمال توالت را برای شید شاد فرستاده است.

با ساخت کاردستی زنبور با لوله دستمال توالت هم کودک‌تان سرگرم می‌شود و همینطور مهارت‌ قیچی‌کردن، چسباندن، رنگ کردن و نقاشی کردن را تمرین می‌کند. در انتها هم یک اسباب بازی دست ساز خودش را دارد.

یک کاردستی ساده و جالب با استفاده از مواد دور ریختنی است.در حین انجام کاردستی فرصتی هست تا با صحبت در مورد زنبور و فواید عسل کودک‌تان را بیشتر به خوردن عسل علاقمند کنید.یک ایده برای واحد کار مهدکودک و پیش‌دبستانی و آشنایی کودکان با حشرات و زنبور عسل است.

کاردستی زنبور

در این کاردستی دیبای عزیز از توپ زرد به عوان سر زنبور استفاده کرده است.و با چسباندن یک تکه چوب به بدن زنبور یک دستگیره درست کرده تا بتونه به راحتی با آن بازی کند.

کاردستی-لوله-دستمال

ایده‌های بیشتر با رول دستمال توالت را ببینید.


0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi