مشاهده
5929 +

به جز چیدن و ساختن شکل‌های مختلف کلی ایده آموزش با لگو بازی می‌توان برای کودکان داشت.فقط کافی است با کمک خلاقیت و قوه ابتکار برای آموزش و بازی کودکان روش‌های جدید را پیدا کنیم. رنگین کمان لگویی یک روش شادی برای آموزش رنگ‌ها و تطبیق‌پذیری به کودکان است.یک برگه کاغذ و جعبه لگو تنها ابزار بازی آموزشی رنگی امروز ما است.شما هم می‌توانید یک برگه سفید را در اختیار کودک‌تان گذاشته و بخواهید شکل رنگین کمان با لگو درست کند و یا اینکه خودتان رنگین کمانی را بر روی کاغذ نقاشی کنید، تا ذهن بصری کودک‌تان را بهتر جهت دهی کرده باشید و یک الگوی تجسمی برای ساخت رنگین کمان ایجاد کرده باشید. چه نیاز دارید: روش انجام بازی آموزشی با لگو: (اختیاری) یک رنگین کمان برای ایجاد الگوی تجسمی بهتر بر روی کاغذ بکشید. ...

به جز چیدن و ساختن شکل‌های مختلف کلی ایده آموزش با لگو بازی می‌توان برای کودکان داشت.فقط کافی است با کمک خلاقیت و قوه ابتکار برای آموزش و بازی کودکان روش‌های جدید را پیدا کنیم. رنگین کمان لگویی یک روش شادی برای آموزش رنگ‌ها و تطبیق‌پذیری به کودکان است.یک برگه کاغذ و جعبه لگو تنها ابزار بازی آموزشی رنگی امروز ما است.شما هم می‌توانید یک برگه سفید را در اختیار کودک‌تان گذاشته و بخواهید شکل رنگین کمان با لگو درست کند و یا اینکه خودتان رنگین کمانی را بر روی کاغذ نقاشی کنید، تا ذهن بصری کودک‌تان را بهتر جهت دهی کرده باشید و یک الگوی تجسمی برای ساخت رنگین کمان ایجاد کرده باشید.

چه نیاز دارید:

  • یک دسته لگو در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف
  • ماژیک سر کلفت
  • کاغذ بزرگ نقاشی

روش انجام بازی آموزشی با لگو:

بازی-آموزشی با لگو رنگین کمان

  • (اختیاری) یک رنگین کمان برای ایجاد الگوی تجسمی بهتر بر روی کاغذ بکشید.
  • لگوها را بر اساس رنگ مرتب کنید.
  • حالا از کودک‌تان بخواهید تا رنگین کمان لگویی را درست کند.

آموزش-رنگ-ها

بازی آموزشی با لگو کودک‌تان چه یاد می‌گیرد ؟

آموزش رنگ‌ها: کودک شما با رنگ‌های رنگین کمان آشنا می‌شود(نقاشی بصری رنگ‌ها و نام بردن اسم هر رنگ).

آموزش اندازه و سایزها: در مورد تفاوت اندازه‌ها و شکل لگو‌ها در حین انجام بازی با کودک‌تان صحبت کنید.

آموزش جهت‌ها :راست، چپ، بالا، منحنی و غیره. (دایره لغات مختلفی از جهت‌ها را می‌توانید با کودک‌تان در بازی آموزشی امروز داشته باشید).

آموزش الگویابی : همانطور که در آموزش الگویابی با لگو که قبلا در شید شاد اشاره شد شما با کشیدن الگوهای مختلف می‌توانید آموزش الگویابی را داشته باشید در الگویابی کودک شما مهارت فکر کردن و قدرت تصمیم گیری را یاد می‌گیرد.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi