مشاهده
4193 +

ایده شیرینی های خندان برای جشن تولد خیلی جالب است.شیرینی خندان تولد درست کردن آن آسان بوده و لبخند را بر روی لب همه می‌آورد.

شیرینی خندان تولد

ایده شیرینی های خندان برای جشن تولد خیلی جالب است.شیرینی خندان تولد درست کردن آن آسان بوده و لبخند را بر روی لب همه می‌آورد.برای تهیه این شیرینی فقط به شکلات سفید آب شده و کمی چیپس شکلاتی کوچک و یخ چینه یا همان مایع لعابی برای چسباندن لازم است.

شیرینی-خندان-تولد

ابتدا شکلات سفید آب شده را بر روی ورق روغنی بصورت دایره‌هایی بریزید تا سفت شود.بعد یک قاشق غذاخوری شکر قنادی را در یک کیسه زیپ دار با مقدار کمی آب مخلوط کنید.اگر لازم بود مقدار بیشتری شکر قنادی یا آب اضافه کنید تا به غلظت مناسبی برای مایع لعابی برسید.گوشه کیسه را قیچی کنید و از کیسه به عنوان قیف استفاده کنید.

حالا شکلات چیپسی‌ها را با مایع لعابی در مرکز شکلات سفید بچسبانید.تمام شد به همین راحتی شما چشم‌های شیرینی خندان تولد را آماده کردید. با همین مایع لعابی چشم‌ها را بر روی شیرینی مورد نظرتان بچسبانید.اگر هم شیرینی‌ها را خودتان در منزل تهیه می‌کنید، وقتی شیرینی را از فر خارج کردید هنوز داغ هست، بلافاصله چشم‌ها را بر روی شیرینی داغ بگذارید تا حرارت، چشم شکلاتی را کمی ذوب کرده و به شیرینی بچسبند. در این حالت دیگر نیازی نیست برای چسباندن از مایع لعابی استفاده کنید. برای دهان شیرینی تولد هم مقداری از شکلات سفید را با رنگ خوراکی قرمز مخلوط کنید و دهان شیرینی را بکشید.

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi