مشاهده
3821 +

در کاردستی خمیر بازی یک گلدان رنگین کمانی داریم.ایده یک کاردستی ساده و شاد با استفاده از خمیر بازی کودکان است که در انتها شما می‌توانید نتیجه کاردستی کودک‌تان را بعنوان تزیین داخل قفسه اتاق و یا بعنوان جاقلمی استفاده کنید و خواهید دید چه روشنایی و حس رنگ رنگی به فضای اتاق کودک‌تان می‌دهد و از طرفی مدل سازی با خمیر برای تقویت مهارت حرکتی ظریف خیلی مفید است. چه نیاز دارید: خمیر بازی(می‌توانید از خمیر مدلسازی تجاری استفاده کنید و یا با مطالعه این لینک خمیر خانگی بسازید). طرز تهیه گلدان رنگین کمان با خمیر بازی : از کودک‌تان بخواهید هر کدام از دسته خمیرها را به شکل یک مار نازک فرم دهد. و بعد راهنمایی کنید تا برای درست کردن پایه گلدان اولین مار خمیری را به دور خودش بپیچاند. در این...

در کاردستی خمیر بازی یک گلدان رنگین کمانی داریم.ایده یک کاردستی ساده و شاد با استفاده از خمیر بازی کودکان است که در انتها شما می‌توانید نتیجه کاردستی کودک‌تان را بعنوان تزیین داخل قفسه اتاق و یا بعنوان جاقلمی استفاده کنید و خواهید دید چه روشنایی و حس رنگ رنگی به فضای اتاق کودک‌تان می‌دهد و از طرفی مدل سازی با خمیر برای تقویت مهارت حرکتی ظریف خیلی مفید است.

چه نیاز دارید:

خمیر بازی(می‌توانید از خمیر مدلسازی تجاری استفاده کنید و یا با مطالعه این لینک خمیر خانگی بسازید).

طرز تهیه گلدان رنگین کمان با خمیر بازی :

خمیر-کاردستی

  • از کودک‌تان بخواهید هر کدام از دسته خمیرها را به شکل یک مار نازک فرم دهد.

گلدان-با-خمیر-بازی

  • و بعد راهنمایی کنید تا برای درست کردن پایه گلدان اولین مار خمیری را به دور خودش بپیچاند.

گلدان-خمیری

  • در این مرحله هر کدام از مارها را با دقت در دور پایه گلدان بپیچانید تا دیوار گلدان رنگین کمانی درست شود.هر رنگ جدید در نقطه‌ای که رنگ قبلی تمام شده است شروع کنید.لبه‌های آنها را به آهستگی روی همدیگر صاف کنید.

کاردستی-خمیر-کودک

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi