مشاهده
14690 +

در کاربرگ داستان نویسی مدرسه کودک شما باید ابتدا ترتیب شکلها را مشخص کرده و سپس برای تصویرها داستان بنویسد. داستان نویسی به کودکان کمک می‌کند تا افکارشان را سازماندهی کرده و احساسات خود را در غالب منسجمی بیان کنند. با نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس شاید نگرانی‌ها و شور و هیجان‌هایی در کودک شما وجود داشته باشد، بهترین ایده برای شناخت بهتر احساسات کودک‌تان این است که بخواهید با نقش آفرینی در محیط مدرسه تفکرات و نقطه نظرات خود را در داستانی که خلق می‌کند برای شما بیان کند تا شما بهتر بتوانید به او کمک کرده و از لحاظ روحی برای ورود به مدرسه کودک خود را آماده کنید. همینطور با انجام کاربرگ داستان نویسی کمک به پرورش خلاقیت و تقویت ذهن خلاق در کودک‌تان پرداخته و تمرینی برای جمله بندی و مرور املا است. ...

در کاربرگ داستان نویسی مدرسه کودک شما باید ابتدا ترتیب شکلها را مشخص کرده و سپس برای تصویرها داستان بنویسد.

داستان نویسی به کودکان کمک می‌کند تا افکارشان را سازماندهی کرده و احساسات خود را در غالب منسجمی بیان کنند.

با نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس شاید نگرانی‌ها و شور و هیجان‌هایی در کودک شما وجود داشته باشد، بهترین ایده برای شناخت بهتر احساسات کودک‌تان این است که بخواهید با نقش آفرینی در محیط مدرسه تفکرات و نقطه نظرات خود را در داستانی که خلق می‌کند برای شما بیان کند تا شما بهتر بتوانید به او کمک کرده و از لحاظ روحی برای ورود به مدرسه کودک خود را آماده کنید. همینطور با انجام کاربرگ داستان نویسی کمک به پرورش خلاقیت و تقویت ذهن خلاق در کودک‌تان پرداخته و تمرینی برای جمله بندی و مرور املا است.

اگر کودک‌تان در سن کمتر از 7 سال است و می‌خواهد وارد پیش دبستانی یا کلاس اول مدرسه شود، شما داستان او را یادداشت کنید. و اگر در سن دوره دبستان و ابتدائی است اجازه بدهید تا مهارت نوشتن و تفکر انتقادی در او تقویت شود. .

کاربرگ داستان نویسی را دانلود کنید، بر روی کاغذ چاپ کنید. حالا از کودکتان بخواهید ترتيب شكل ها را تعیین کند و سپس براي آن قصه بگويد.

دانلود کاربرگ داستان نویسی مدرسه

این کاربرگ مناسب کودکان پیش دبستانی و ابتدایی است.

لینک همه کاربرگ‌‌های داستان نویسی.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi