مشاهده
4286 +

می‌خواهیم یک تکنیک هنری جدید را آموزش بدهیم و مطمئن هستیم که شما جذب آن شده و حتما آنرا به همراه کودک‌تان امتحان خواهید کرد.ایده هنری ما ایجاد نقش‌هایی با کاغذ مومی است، نتیجه کار بسیار زیبا و جذاب است. تا بحال چندین ایده نو برای نقاشی کودکان در شید شاد مطرح شده است، نقاشی با نمک ، نقاشی ابر و باد با خمیر ریش ، نقاشی با یخ ، نقاشی پفکی ، نقاشی با شن. اگر از طرفداران پیدا کردن روش‌های جدید برای تشویق خلاقیت کودکان هستید پس بدانید که ایده آموزشی رنگ آمیزی با کاغذ مومی کاملا جدید بوده و یکی از فعالیتهای مورد علاقه شما و کودک‌تان خواهد شد. چه نیاز دارید: روش کار: از کودک‌تان بخواهید کاغذ مومی را مچاله کرده و بشکل توپ در بیاورد و بعد بازش کند.2 حالت برای مچاله کردن کاغذ مومی وجود دا...

می‌خواهیم یک تکنیک هنری جدید را آموزش بدهیم و مطمئن هستیم که شما جذب آن شده و حتما آنرا به همراه کودک‌تان امتحان خواهید کرد.ایده هنری ما ایجاد نقش‌هایی با کاغذ مومی است، نتیجه کار بسیار زیبا و جذاب است. تا بحال چندین ایده نو برای نقاشی کودکان در شید شاد مطرح شده است، نقاشی با نمک ، نقاشی ابر و باد با خمیر ریش ، نقاشی با یخ ، نقاشی پفکی ، نقاشی با شن.

اگر از طرفداران پیدا کردن روش‌های جدید برای تشویق خلاقیت کودکان هستید پس بدانید که ایده آموزشی رنگ آمیزی با کاغذ مومی کاملا جدید بوده و یکی از فعالیتهای مورد علاقه شما و کودک‌تان خواهد شد.

چه نیاز دارید:

  • کاغذ مومی
  • اتو (حالت بدون بخار تنظیم شود)
  • کاغذ گلاسه
  • اسپری آب پاش(با رنگ آبرنگ مایع یا رنگ خوراکی پر شده است)

روش کار:

  • از کودک‌تان بخواهید کاغذ مومی را مچاله کرده و بشکل توپ در بیاورد و بعد بازش کند.2 حالت برای مچاله کردن کاغذ مومی وجود دارد، می‌توانید یا مثل توپ مچاله کنید یا با تا کردن (مثل تا کردن اوریگامی) آنرا مچاله کنید، در هر دو حالت نتیجه زیبا خواهد شد.

ایده-نقاشی-کودک

  • حالا کاغذ مومی را مثل ساندویچ بین دو کاغذ گلاسه سفید قرار دهید.دقت کنید سمت براق کاغذ‌ها رو به هم باشند.
  • این مرحله را یک بزرگتر باید انجام دهد، اتو را بر روی سطح لایه‌های کاغذ بکشید.اتو را مدام جلو و عقب حرکت بدهید.

نقاشی-کاغذ-مومی

  • این تصویری هست که بعد از اتو کردن درست شده است.نقش‌های چروکیده بر روی کاغذ مومی بر روی کاغذ منتقل شده است.

کاغذ-مومی-نقاشی

  • به محض اینکه اتو کردن تمام شد کاغذ گلاسه را در سینی قرار بدهید و با اسپری آب‌پاشی که با رنگ پر شده‌ است شروع به اسپری کنید. اجی مجی لا ترجی…. نقش‌های بجا مانده از کاغذ مومی بر روی کاغذ خودشان را نشان خواهند داد.جالبه نه!

نقاشی-کودک

ایده رنگ آمیزی با کاغذ مومی برای درست کردن کارت پستال و تزیینات خیلی جالب خواد شد.

این تصویر هم با استفاده از تاهای دایره‌ای بر روی کاغذ مومی ایجاد شده است.خیلی آسان بوده و بچه‌ها عاشق این ترفند رنگ آمیزی می‌شوند.

نقاشی-خلاقیت کودک

 

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi