مشاهده
7511 +

در این آموزش کاردستی با طبیعت شما بهمراه کودک‌تان باید دل به طبیعت زده و هم از هوا و زیباییهای اطراف لذت برده و هم اینکه کلی مواد برای انجام کاردستی هنری امروز ما جمع آوری کنید.

کاردستی با طبیعت

در این آموزش کاردستی با طبیعت شما بهمراه کودک‌تان باید دل به طبیعت زده و هم از هوا و زیباییهای اطراف لذت برده و هم اینکه کلی مواد برای انجام کاردستی هنری امروز ما جمع آوری کنید. اگر یادتان باشد در مورد فواید بازی در فضای باز برای کودکان قبلا در شید شاد مطالبی را گذاشتیم ،این روزها کمتر دیده می‌شود که کودکان در بیرون از خانه مشغول بازی و تجربه کسب کردن باشند، اگر هم فعالیتی بیرون از خانه است یا در کلاسهای مختلف، خانه بازی، باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها از این قبیل مکانها می‌باشد و بیشتر کودکان در خانه یا مدرسه و یا در اتومبیل در مسیر بین خانه تا این کلاس و آن کلاس هستند برای همین ایده آموزش کاردستی با طبیعت امروز ما بهانه‌ای خواهد بود تا ساعاتی را در دامن طبیعت بگذرانید.

بودن در دنیای طبیعت خود یک کلاس آموزشی فوق العاده و پویایی است که فرصتهای بسیاری برای بهره‌مندی از هنر و خلاقیت فراهم می‌کند.وقتی کودک شما با نگاه جستجوگرانه به کاوش در طبیعت می‌پردازد با کمک کشف رابطه بین پدیده‌ها و شناخت آنها ذهن خود را بسمت خلاقیت سوق می‌دهد.صدای پرندگان بوی چمن را حس کرده و به دور از هر وسیله الکترونیکی مدتی از زمان خود را با تجربه کردن از محیط اطراف و کسب آموزشهای جدید سپری می‌کند.

مواد مورد نیاز:

  • اشیای مختلف از طبیعت
  • چسب
  • کاغذ

روش انجام کار:

  • بهمراه کودک‌تان به طبیعت بروید و هر آنچه دیدید را جمع کنید.هر آنچه یعنی از گل، برگ، ساقه، شاخه کوچک، بلوط، گلبرگ…
  • وقتی برگشتید خانه همه مواد را روی میز پهن کنید و اجازه بدهید خلاقیت کودک‌تان به جریان افتد، با کودک‌تان مشورت کرده و نظر بدهید و سعی کنید با فکر کردن و کمک از تخیلات طرح های جالبی خلق کنید. این کاردستی هنری با طبیعت بسیار شاد بوده و تا مدتی شما را سرگرم می‌کند.

اگر به موضوع طبیعت علاقمند هستید پس حتما لینک بازی و خلاقیت با طبیعت را هم ببینید.

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه