مشاهده
5263 +

سرگرمی کودکان در جشن تولد همیشه یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن یک میهمانی تولد بی‌نقص است.رسمه که برای جشن تولد کوچولو‌ها هدیه‌ای همیشه از طرف میزبان برای بچه‌ها در نظر گرفته می‌شود. این بازی یک ایده جالب برای این است که هدیه جشن تولد را در غالب یک بازی شاد به بچه‌های مهمان تقدیم کنید و مدتی آنها را سرگرم نگه دارید. چه نیاز دارید: روش انجام بازی: هر هدیه را در چندین لایه از کاغذ کادو یا دستمال کاغذی نازک بسته بندی کنید.تعداد لایه‌ها با تعداد بچه‌هایی که در بازی شرکت کردند یکی باشد.مثلا اگر 9 تا کودک در بازی هستند حدلاقل 9 لایه هدیه کادو شود.لازم نیست از نوار چسب استفاده کنید زیرا می‌خواهیم هدیه‌ها براحتی در حین انجام بازی توسط بچه‌ها باز شوند. حالا بازی را شروع کنید، بچه‌ها را...

سرگرمی کودکان در جشن تولد همیشه یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن یک میهمانی تولد بی‌نقص است.رسمه که برای جشن تولد کوچولو‌ها هدیه‌ای همیشه از طرف میزبان برای بچه‌ها در نظر گرفته می‌شود. این بازی یک ایده جالب برای این است که هدیه جشن تولد را در غالب یک بازی شاد به بچه‌های مهمان تقدیم کنید و مدتی آنها را سرگرم نگه دارید.

چه نیاز دارید:

  • تعداد زیاد کاغذ کادو و یا دستمال کاغذهای نازک.
  • هدایایی که برای بچه‌ها در نظر گرفته‌اید:می تواند اسباب بازی‌های کوچک (حیوانات پلاستیکی و یا ماشین بازی)، مدادهای عروسکی، پاکن، زیورآلات پلاستیکی،کتاب و غیره باشد.
  • ضبط صوت
  • یک گروه از بچه‌ها(حداقل 3 تا برای این بازی مناسب است.)

روش انجام بازی:

  • هر هدیه را در چندین لایه از کاغذ کادو یا دستمال کاغذی نازک بسته بندی کنید.تعداد لایه‌ها با تعداد بچه‌هایی که در بازی شرکت کردند یکی باشد.مثلا اگر 9 تا کودک در بازی هستند حدلاقل 9 لایه هدیه کادو شود.لازم نیست از نوار چسب استفاده کنید زیرا می‌خواهیم هدیه‌ها براحتی در حین انجام بازی توسط بچه‌ها باز شوند.
  • حالا بازی را شروع کنید، بچه‌ها را بصورت دایره‌ای بر روی زمین بنشانید و قوانین بازی را توضیح دهید:شما موزیک را روشن می‌کنید و بچه‌ها باید دست به دست هدیه بسته بندی شده را بچرخانند وقتی موزیک را قطع می‌کنید هر کودکی که هدیه دستش بود باید یکی از لایه‌های کاغذ بسته بندی را باز کند و مجدد موزیک را شروع کنید و بازی همینطور ادامه پیدا کند در نهایت کودکی که آخرین برگه کاغذ کادو را باز کرد او برنده و هدیه را بر می‌دارد.
  • همین روند ادامه پیدا می‌کند تا همه هدیه‌ها باز شوند و بچه‌ها هدیه بگیرند.ممکن است در این بازی یک کودک بیشتر از یک هدیه هم داشته باشد برای همین باید به تعداد زیادی هدیه در نظر بگیرید.

به بچه‌ها در این بازی کلی خوش خواهد گذشت و برای هیجان بیشتر در حین بازی همانطور که کاغذها باز می‌شود، بهتره سعی کنند حدس بزنند هدیه چه چیزی می‌تواند باشد.

تعداد بیشتری سرگرمی و بازی‌های گروهی برای جشن تولد کودکان را از اینجا ببینید.

2 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه