مشاهده
0 +

در قسمت معرفی مکان‌های دیدنی امروز پیشنهاد یک مجموعه فرهنگی علمی هنری را داریم. باغ کتاب تهران مدت خیلی زیادی از افتتاح آن نگذشته است ولی طرفداران زیادی پیدا کرده و اغلب از اماکن دیدنی هست که به بار دوم بازدید کشیده می‌شود.

مهم هست که عادت به کتاب خواندن از کودکی و نوجوانی بوجود آید. باغ کناب یک مجموعه فرهنگی علمی هنری هست که در کنار کتاب‌هایی که در دسته بدی‌های متنوع برای گروه‌های سنی مختلف وجود دارد امکان تفریح و بازی‌های علمی از جدابیت‌های دیگر باغ کتاب تهران هست.شامل 2 کتاب فروشی بزرگسال و کودک و نوجوان هست.شهر بازی باغ علم کودک و نوجوان ، باشگاه رباتیک و سینما و گالری هنری بخش‌هایی از باغ کتاب تهران هست.


در شهر بازی علمی کودک چهار داستان علمی را در غالبی مهیج و مدرن بازگو می‌کند. داستان بدن، داستان خانه، داستان شهر و داستان زمین. برای گروه سنی 6 تا 11 سال هست ولی کودک درون والدین هم به نوعی آنها را به شهر بازی علمی می‌کشاند و در کنار بچه ها از فضا و تازگی ارائه مطالب علمی لذت می‌برند.برای هر بخش یک راهنما همراه کودکان هستند تا بازی‌های تعبیه شده را شرح دهند و با سوال و پرسش های خلاقانه بچه‌ها را به فکر کردن سوق می‌دهند و هر قسمت سوالات مربوط به آن بخش را از کودک می‌پرسند تا بیشتر به بازی و آموزشهای علمی هر بخش توجه کنند.

یک قسمت هیجان انگیز باغ علم کودک ساخت انیمیشن از بچه‌ها و نشان دادن ترفندهای فیلم سازی هست.

باغ کتاب تهران

شهر بازی علمی نوجوان برای کودکان 12 سال به بالا هست که با گالری‌های متعدد و وسایل شگفت انگیز ساعات خوشی برای نوجوانان فراهم می‌کند.مرکز رویدادهای علمی، برنامه‌های متنوعی با موضوع آزمایش‌ها و نمایش‌های علمی از جمله شبیه سازی پرواز با هواپیمای واقعی و تجربه بسیاری از پدیده‌های علمی دیگر  برای دیدن وجود دارد.

علاقمندان به رباتیک می‌توانند ضمن خرید کیت‌های آموزش رباتیک از کارگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی علم رباتیک استفاده کنند.

باغ کتاب تهران

در بخشی هم برای علاقمندان به هنر گالری از آثار هنری ارزشمند وجود دارد.

در باغ کتاب تهران با آموزش و بازی در کنار هم کودکان  به مباحث علمی و خواندن کتاب علاقمند می‌شوند.بازی می‌کنند، یاد می‌گیرند، مطالعه می‌کنند و رشد تفکر علمی دارند.

ازجذابیت‌های دیگر باغ کتاب تهران مجسمه شخصیت‌های داستانی کودک و نوجوان هست که در طول مسیر پراکنده هستند: سند باد، چوپان دروغگو، شازده کوچولو، پینیکو، جودی، کلاه قرمزی… از گوشه گوشه مسیر به طرف شما سرک می‌کشد.

ساعت کاری این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در تمام روزهای سال هست.

نشانی: تهران بزرگراه شهید حقانی ( غرب به شرق) بعد از ایستگاه مترو بلوار کتابخانه ملی، ضلغ غربی کتابخانه ملی

شماره تماس:  3-96045700


0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi