مشاهده
0 +

اگر نگران هستید که با بازگشایی مدارس کودک شما دچار اضطراب جدایی و ترس از مدرسه شود، بهتر هست در هفته های نزدیک اول مهر با تدارک برنامه های خاص شور و هیجانی برای ورود به مدرسه در کودک ایجاد کنید. کیک مداد یک ایده جالب و ساده برای کیک جشن شکوفه‌ها نوگلان عزیز هست. این کیک را برای جشن مدرسه، جشن الفبا، روز معلم، جشن شکوفه‌ها و یا همین جوری بدون هیچ مناسبتی درست کنید و حتما در تهیه آن از کودک‌تان کمک بگیرید.

کیک جشن شکوفه‌ها

باز مثل همیشه شید شاد یک روش تهیه کیکی داره که به سادگی در منزل قابل اجرا هست. کیک مداد یک ایده جالب و ساده برای کیک جشن شکوفه‌ها نوگلان عزیز هست.این کیک را برای جشن مدرسه، جشن الفبا، روز معلم، جشن شکوفه‌ها و یا همین جوری بدون هیچ مناسبتی درست کنید و حتما در تهیه آن از کودک‌تان کمک بگیرید.قبلا ما مدلهای زیادی از طرح مداد خوردنی و کاردستی برای جشن روز اول مهر داشتیم از جمله :

مداد خوردنی با بیسکویت ویفر

جعبه هدیه روز اول مهر

کارستی مداد با چوب بستنی

طرز تهیه کیک مداد :

کیک مداد با برش‌ تکه‌های کیک درست می‌شود و نیاز به خرید قالب خاص کیک ندارد. برای افرادی که تازه کار هستند و به تزیین کیک علاقمند هستند، ایده خوبی هست چون خیلی تزیین کیک مداد پیچیده نیست.در شکل زیر مراحل درست کردن کیک مداد را تصویری مشاهده کنید.

کیک الفبا

ابتدا یک کیک اسفنجی با غالب مربع یا مستطیل بزرگ درست کنید. از هر دستور تهیه کیکی که دوست دارید، استفاده کنید. کیک را مدل مداد برش بزنید( نوک مثلثی). یک تکه مستطیل دیگر در ادامه کنارش قرار دهید و بین آنها را با مربا یا کرم شکلاتی پر کنید.کل سطح کیک را با کرم آیسینگ بپوشانید. رنگ خوراکی دلخواه را به کرم آیسینگ اضافه کنید تا چند رنگ کرم داشته باشید.

جشن مدرسه

جشن شکوفه‌ها جشنی هست که هر سال با نزدیک شدن به تاریخ بازگشایی مدارس مخصوص نوآموزان پایه اول ابتدایی و آغاز سال تحصیلی تدارک دیده می شود. در مطلب اضطراب جدایی در پیش دبستانی اشاره کردیم که یکی از روشهای کاهش ترس از مدرسه و اضطراب جدایی تدارک دیدن برنامه های خاص و ایجاد شور و هیجان مخصوص آغاز مدرسه هست، برای همین با تهیه کیک جشن شکوفه‌ها مداد این لحظات را با کودک جشن بگیرید و خاطره بیادماندنی داشته باشید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi