مشاهده
22903 +

مدل موی کودکانه دختر بچه‌ها 4 مدل موی کودکانه دختر بچه‌ها ساده، سریع، جذاب و منحصربه‌فرد داریم که مناسب برای موهای نازک و ضخیم هست. امیدواریم شما دوستان شید شادی از این چند مدل موی کودکانه مخصوص دختر بچه‌های ناز به اندازه ما و بیشتر لذت ببرید. این مدل موی کودکانه دخترانه تنها به شانه و اسپری مو نیاز هست و مناسب برای آرایش موی کودکان در منزل هست. بهتر هست یک اسپری آب کنار دستتان باشد تا موها را مرطوب نگه دارید. مرطوب نگه داشتن مو در هنگام درست کردن مدل موی کودکانه کمک می‌کند تا بهتر موها شکل بگیرد. مدل موی کودکانه دختر بچه بافت هلندی وارونه مدل موی بافت هلندی همان بافت فرانسه هست فقط بجای اینکه مو از رو رد شود، از زیر رد می‌شود.مانند عکس دختر کوچولوتون دراز بکشه، موها را شانه کنید و ...

مدل موی کودکانه دختر بچه‌ها

4 مدل موی کودکانه دختر بچه‌ها ساده، سریع، جذاب و منحصربه‌فرد داریم که مناسب برای موهای نازک و ضخیم هست. امیدواریم شما دوستان شید شادی از این چند مدل موی کودکانه مخصوص دختر بچه‌های ناز به اندازه ما و بیشتر لذت ببرید.

این مدل موی کودکانه دخترانه تنها به شانه و اسپری مو نیاز هست و مناسب برای آرایش موی کودکان در منزل هست. بهتر هست یک اسپری آب کنار دستتان باشد تا موها را مرطوب نگه دارید. مرطوب نگه داشتن مو در هنگام درست کردن مدل موی کودکانه کمک می‌کند تا بهتر موها شکل بگیرد.

مدل موی کودکانه دختر بچه

بافت هلندی وارونه

موی-دخترانه

مدل موی بافت هلندی همان بافت فرانسه هست فقط بجای اینکه مو از رو رد شود، از زیر رد می‌شود.مانند عکس دختر کوچولوتون دراز بکشه، موها را شانه کنید و از گردن شروع به بافت هلندی کنید و تا بالای وسط سر بافت هلندی را ادامه دهید. با یک کش انتهای بافت را جمع کنید، قسمت اضافه‌ی موی بافته شده را مدل گوجه‌ای بالای سر در آورید و با یک گیره سر آنرا محکم کنید.

مدل-موی-کودکان

باقت مدل موی کودکانه بافت بالرین

موی-کودکانهابتدا همه مو را بالای سر جمع کنید و مدل دم اسبی ببندید.یک تکه خیلی کمی از مو را کنار گذاشته و بقیه مو را بالای سر جمع کنید و دم اسبی ببندید. کش را خودتان می‌توانید، درست کنید. یک جوراب قدیمی را برداشته و قسمت پنجه را قیچی کنید و مدل شیرینی دونات آنرا لوله کنید. نصفی از موی دم اسبی شده را بالای کش قرار دهید و با نصفه پایینی بافت را شروع کنید. قسمت کمی که کنار گذاشته بودید را با 2 تگه از موهای پایین دم اسبی بردارید(3 تکه هم اندازه باشد) و اولین چپ و راست از بافت انجام دهید. با اضافه کردن دسته کوچک مو و هر کدام از چپ و راست‌ها بافت دور کش را ادامه دهید تا همه موها اضافه شود. انتهای مو را با کش ببندید و با سنجاق سر محکم کنید.

مدل-موی-دخترانه

مدل موی کودکانه بافت تل و تاج نصفه

موی-دختر-بچه

ابتدا موها را خوب شانه بزنید و آنها را تقسیم کنید به این صورت که مقدار از سمت چپ تا مرکز جدا کنید و خط فرق سر به شکل نیم دایره وسط سر درست کنید. مقدار مویی که برداشته‌اید تا کمی مانده به وسط پشت سر باشد. این مقدار همان دم اسبی اصلی هست. همه موی قسمت راست را برداشته و با کش آنرا ببندید تا جلوی دست نباشد. از جلوی سر(پیشانی) شروع به بافتن مدل بافت تل کنید و تا پشت سر ادامه دهید. بافت تل همان بافت فرانسوی هست فقط بجای اینکه موها از دو طرف اضافه شود، فقط از یک طرف مو برداشته می‌شود. وقتی بافت تل به انتها رسید، آنرا با کش محکم کنید.

موی سمت راست که جمع بود را آزاد کنید و همه آنرا دم اسبی بغل موی بافت تل ببندید. موی دم اسبی را 2 قسمت تقسیم کنید و با ادامه موی مدل بافت تل بعنوان دسته‌ی سوم بهم بافت بزنید. موی بافته شده آویزان را دور کش دم اسبی بپیچید و با یک سنجاق محکم کنید تا شکل تاج شود.

مدل-موی

دم خرگوشی مدل موی کودکانه دختر 

موی-خردسال

این مدل موی کودکانه برای دخترهای خردسال خیلی زیبا هست و لازم نیست مو خیلی بلند باشد.یک دسته کوچک از قسمت وسط بالای سر بردارید و با کش ببندید. این دسته را 2 قسمت کنید و هر قسمت با دم خرگوشی یکی می‌شود. از جلو خط وسط تا پشت سر باز کنید و دم خرگوشی موها را با کش دو طرف سر ببندید و دسته جلوی مو هم شامل باشد. خوهای دو طرف را مدل شلوغ از هم باز کنید و با سنجاق مدل دلخواهتان موها را به سر وصل کنید.

موی-کودکان

1 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه