مشاهده
35799 +

تزیین اتاق پسرانه با ماشین اسباب بازی ماشین اسباب بازی و ماشین بازی‌های کلاسیک قدیمی همیشه بهانه‌ای برای بازی کودکان و درست کردن کلکسیون ماشین برای نوجوانان هست.به جای نگهداری ماشین اسباب بازی‌ها در کمد و قفسه آنها را به دیوار آویزان کنید تا یک دکوراسیون زیبا برای تزیین اتاق پسرانه داشته باشید. اتاق کودک شما تنها جایی برای استراحت و خوابیدن نیست، فضایی برای تقویت تخیلات و شکل گیری شخصیت او هست. تزیین اتاق پسرانه خلاقانه و شادی با کاردستی‌های ساده و چیدمان ماشین اسباب بازی داشته باشید و اتاق کودک تبدیل به یک محلی برای خلاقیت و تخیل پردازی کنید.   یک صفحه فلزی به دیوار وصل کنید و پشت ماشین اسباب بازی را آهنربا بچسبانید و ماشین‌ها را به صفحه وصل کنید. با این تزیین شما یک دیوار با طرحی از ماشین‌...

تزیین اتاق پسرانه با ماشین اسباب بازی

ماشین اسباب بازی و ماشین بازی‌های کلاسیک قدیمی همیشه بهانه‌ای برای بازی کودکان و درست کردن کلکسیون ماشین برای نوجوانان هست.به جای نگهداری ماشین اسباب بازی‌ها در کمد و قفسه آنها را به دیوار آویزان کنید تا یک دکوراسیون زیبا برای تزیین اتاق پسرانه داشته باشید. اتاق کودک شما تنها جایی برای استراحت و خوابیدن نیست، فضایی برای تقویت تخیلات و شکل گیری شخصیت او هست. تزیین اتاق پسرانه خلاقانه و شادی با کاردستی‌های ساده و چیدمان ماشین اسباب بازی داشته باشید و اتاق کودک تبدیل به یک محلی برای خلاقیت و تخیل پردازی کنید.

 

یک صفحه فلزی به دیوار وصل کنید و پشت ماشین اسباب بازی را آهنربا بچسبانید و ماشین‌ها را به صفحه وصل کنید. با این تزیین شما یک دیوار با طرحی از ماشین‌های اسباب بازی رنگارنگ و زیبا دارید.

ماشین بازی
اگر لوله‌های pvc دارید، آنها را رنگ آمیزی کنید و با یک طرح هندستی به دیوار بچسبانید. داخل هر لول ماشین اسباب بازی بچینید تا یک تزیین اتاق پسرانه زیبا داشته باشید. اینطوری شما از ریخت و پاش ماشین‌های بازی راحت می‌شوید.

ماشین اسباب بازی
نظرتان در مورد لاستیک قدیمی برای درست کردن پل طبقاطی پر از ماشین چی هست؟ یک لاستیک دور ریختنی بر دارید و همرنگ دکور اتاق پسرتان آنرا رنگ آمیزی کنید. هم اندازه قطر دایره داخل لاستیک دو تخته چوبی درست کنید و داخل لاستیک قرار دهید و ماشین‌های بازی را روی آن بچینید. این هم یک دکور خلاقانه با دوریختنی‌ها برای چیدن ماشین اسباب بازی هست.

چیدن-ماشین-بازی
به راحتی جعبه‌های خالی چوبی را تبدیل به یک پارکینگ ماشین کنید. لوله‌های مقوایی کلفت را با چسب چوب ته یک جعبه چوبی بچسبانید و اجازه بدهید تا کودک پسر خردسال شما با پارک کردن ماشین‌ها داخل پارکینگ کلی سرگرم شود و بازی کند.

بازی-ماشین


فرقی نمی‌کند پسر کوچک یا پسر نوجوان دارید یا حتی فرزند پسری ندارید، فقط کافی هست از طرفداران جمع کردن ماشین اسباب بازی باشید تا ایده‌های جالبی برای دکوراسیون منزل و اتاق با شلف و چیدن ماشین اسباب بازی قدیمی و آنتیک داشته باشید.

دکور-ماشین

شلف
ایده دیگری برای دکوراسیون اتاق پسرانه با تغییر مدل چراغ خواب داریم. یک تکه پارچه نمد دور تا دور کلاه چراغ خواب بچسبانید، وسط آنرا پیدا کنید و با ماژیک رنگ روشن خط‌هایی بر روی آن بکشید تا شکل جاده شود.بر روی جاده با چسب حرارتی ماشین اسباب بازی بچسبانید.  

اتاق-کودک
تزیین دور قاب آینه با ماشین اسباب بازی یک فکر دیگر برای تزیین اتاق پسرانه هست. برای درست کردن این مدل آینه منحصربه‌ فرد شما به تعدادی ماشین اسباب بازی ، چسب حرارتی و آینه با لبه کلفت نیاز دارید. اول ماشینها را روی آینه بچینید تا مشخص بشه به چه تعداد ماشین اسباب بازی نیاز دارید و سپس با چسب حرارتی ماشین‌ها را دورتادور آینه بچسبانید.

دکوراسیون-اتاق

تابحال به این فکر کرده‌اید یک قاب از ماشین های کلاسیک و آنتیک درست کنید. قاب ماشین‌های کوچک با طرح‌های مختلفی درست کنید.طرحی از حروف اسم کودک‌تان یا بر اساس ترکیب رنگ‌های ماشین بر روی قاب بچسبانید و به دیوار بزنید.

اتاق-کودک

اتاق-پسرانه

2 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه