مشاهده
22453 +

بادکنک بازی نزدیک پایان سال تحصیلی هستیم و بچه‌های کلاس اولی حروف الفبای فارسی را یاد گرفتند. اگر در فکر تدارکات جشن الفبا برای مدرسه هستید، شید شاد برای شما ایده یک بازی گروهی شاد و پر جنب جوشی با بادکنک بازی دارد که مروری بر آموزش حروف الفبا فارسی هست.این بازی پر از هرج و مرج هست ولی بخاطر تحرک و بپر بپر محبوب بچه‌ها هست خصوصا اینکه بادکنک بازی در هر سنی بازی دوست داشتنی و شادی هست. همینطور تمرین حروف الفبا فارسی دارید باید 1،2،3 یا حتی بیشتر 32 تا بادکنک در هوا نگه داشته شود. برای بادکنک بازی جشن الفبا چه نیاز هست: روش بادکنک بازی و آموزش حروف الفبا فارسی : ابتدا بادکنک‌ها را باد کنید. روی هر بادکنک یک حرف الفبا فارسی را با ماژیک بنویسید. بچه‌ها دایره کنید و بادکنک اول (الف) ب...

بادکنک بازی

نزدیک پایان سال تحصیلی هستیم و بچه‌های کلاس اولی حروف الفبای فارسی را یاد گرفتند. اگر در فکر تدارکات جشن الفبا برای مدرسه هستید، شید شاد برای شما ایده یک بازی گروهی شاد و پر جنب جوشی با بادکنک بازی دارد که مروری بر آموزش حروف الفبا فارسی هست.این بازی پر از هرج و مرج هست ولی بخاطر تحرک و بپر بپر محبوب بچه‌ها هست خصوصا اینکه بادکنک بازی در هر سنی بازی دوست داشتنی و شادی هست. همینطور تمرین حروف الفبا فارسی دارید باید 1،2،3 یا حتی بیشتر 32 تا بادکنک در هوا نگه داشته شود.

برای بادکنک بازی جشن الفبا چه نیاز هست:بادکنک بازی

  • 32 تا بادکنک
  • ماژیک مشکی
  • تعداد زیادی کودک


روش بادکنک بازی و آموزش حروف الفبا فارسی :

  • ابتدا بادکنک‌ها را باد کنید.
  • روی هر بادکنک یک حرف الفبا فارسی را با ماژیک بنویسید.
  • بچه‌ها دایره کنید و بادکنک اول (الف) بیندازید سمت بچه‌ها.
  • همانطور که شما اسم حرف (الف) را بلند صدا می‌زنید از بچه‌ها بخواهید هر کی که بادکنک دستش رسید بلند حرف را تکرار کند و دست به دست بادکنک بین بچه‌ها بچرخد. نکته این بادکنک بازی اینه که بادکنک نباید روی زمین بیفتد.
  • کمی که بادکنک (الف) چرخید، بادکنک بعدی (حرف ب) اضافه کنید.حتما دقت کنید که اسم حروف را وقتی بادکنک دست بچه‌ها میرسه با صدای بلند تکرار کنند. همانطور با اضافه کردن بقیه بادکنکها بادکنک بازی را ادامه دهید. کمی ممکن هست سر و صدا و شلوغ بازی بشه ولی شما بادکنکها را اضافه کنید.
  • وقتی هر بادکنکی روی زمین افتاد، از همه بچه‌ها بخواهید یک لحظه بازی را متوقف کنند و حرف اون بادکنک که افتاده را با صدای بلند بگویند و بعد آنرا کنار بگذارید و با بقیه بادکنکها بازی را ادامه دهید. آنقدر بازی ادامه دارد تا همه حروف الفبای فارسی وارد بازی شود.

اگر به بادکنک بازی علاقمندید نمونه کاردستی و بازیهای جرکتی بیشتری با بادکنک اینجا ببینید.

در آخر پیشنهاد می کنیم، نمونه های بیشتری از هدیه جشن الفبا ببینید. ایده هایی برای کارت دعوت و کاردستی هم در مطلب جشن فارغ التحصیلی و جشن الفبا ببینید.


0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi