مشاهده
18464 +

هدیه دست ساز روز مادر قلبی مادر عاشق ما هست، مادر از ما مراقبت می‌کند، مادر از دامنش به ما گرما می‌دهد. در واقع نام دوم عشق " مادر " هست. بچه‌ها با دادن هدیه و گل در روز مادر این روز را تبریک می‌گویند. روز مادر یک روز خاصی برای مادر هست و فرصتی برای نشان دادن علاقه و احساسات هست. کودکان بزرگ‌تر معمولا با خرید یک هدیه روز مادر را جشن می‌گیرند و کودکان کوچک‌تر و خردسال با درست کردن هدیه دست ساز  و یک فعالیت دستی این روز را تبریک می‌گویند. قبلا چند مطلب کاردستی و هدیه دست ساز روز مادر در شید شاد داشتیم که کودکان خردسال می‌توانند، انجام دهند. چند نمونه نظیر کاردستی روز مادر با دست کودک ، تبریک قلبی روز مادر، کارت تبریک با سر نوشابه و کاردستی کارت پستال هست. در هدیه روز مادر امروز یک دفترچه یاددا...

هدیه دست ساز روز مادر قلبی

مادر عاشق ما هست، مادر از ما مراقبت می‌کند، مادر از دامنش به ما گرما می‌دهد. در واقع نام دوم عشق ” مادر ” هست. بچه‌ها با دادن هدیه و گل در روز مادر این روز را تبریک می‌گویند. روز مادر یک روز خاصی برای مادر هست و فرصتی برای نشان دادن علاقه و احساسات هست. کودکان بزرگ‌تر معمولا با خرید یک هدیه روز مادر را جشن می‌گیرند و کودکان کوچک‌تر و خردسال با درست کردن هدیه دست ساز  و یک فعالیت دستی این روز را تبریک می‌گویند.

قبلا چند مطلب کاردستی و هدیه دست ساز روز مادر در شید شاد داشتیم که کودکان خردسال می‌توانند، انجام دهند. چند نمونه نظیر کاردستی روز مادر با دست کودک ، تبریک قلبی روز مادر، کارت تبریک با سر نوشابه و کاردستی کارت پستال هست. در هدیه روز مادر امروز یک دفترچه یادداشت درست میکنیم که بچه هایی که نوشتن بلد هستند در هر صفحه دفترچه، دست نوشته‌ها و خاطرات شیرین با مادرشان را یادداشت می‌کنند و برای کودکان کوچکتر با کشیدن نقاشی در صفحات دفترچه می‌توانند، تبریکی زیبا و پر از احساس داشته باشند.

4 تکه کاغذ رنگی A5 را مانند شکل از وسط تا بزنید و داخل هم قرار دهید.یکطرف کاغذ نیمه شکل قلب بکشید و با فاصله یک سانتی موازات آن باز تکرار کنید.

کارت-دست-ساز

مانند شکل زیر دور نیمه قلب را قیچی کنید.

هدیه-روز-مادر

قسمت قلب وسط برگه های دفترچه هست و قلب بزرگتر جلد دفترچه هست. نوارهای باریکی از کاغذ برش بزنید و دورتادور قلب بیرونی بپیچاید.

روز-مادر

 فیلم آموزشی هدیه دست ساز روز مادر مشاهده نمایید.

در فروشگاه شید شاپ بسته کاربرگ روز مادر شامل بیش از 30 مدل ایده کاردستی و کلاژ، 7 مدل کاربرگ رنگ آمیزی و 2 مدل کاربرگ نقطه چین برای تقویت دست ورزی مناسب هدیه روز مادر هست. بعد از خرید فایل فشرده را دانلود کنید. 
لینک بسته کاربرگ روز مادر در فروشگاه شید شاپ
0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi