مشاهده
8107 +

کاردستی ظرف هفت سین با الگوی خروس حتما دیده‌اید که نزدیک سال نو و عید نوروز چه شور و حالی برای چیدن سفره هفت سین و طراحی و ایده پردازی آن در کودکان هست. از این فرصت استفاده کنید و با انجام کاردستی نوروزی بچه‌ها را بیشتر سر شوق بیاورید و بگذارید با خلاقیت و دخالت در تزیین سفره هفت سین اعتماد به نفس در کودک‌تان افزایش پیدا کند. چند مدل کاردستی ظرف هفت سین بهمراه الگوی آنها را در ادامه داریم. در ظروف هفت سین می‌توانید سبزه عید درست کنید و یا وسایل 7 سین داخل آن بچینید و یک سفره هفت سین کودکانه داشته باشید. سال 96 سال خروس هست برای همین الگوهای ظرف هفت سین با ایده کاردستی خروس هستند. به غیر از وسایل سفره هفت سین کاردستی سبدهای خروس کاربردهای دیگری هم دارند. از کودک‌تان بخواهید داخل سبدها را پر ا...

کاردستی ظرف هفت سین با الگوی خروس

حتما دیده‌اید که نزدیک سال نو و عید نوروز چه شور و حالی برای چیدن سفره هفت سین و طراحی و ایده پردازی آن در کودکان هست. از این فرصت استفاده کنید و با انجام کاردستی نوروزی بچه‌ها را بیشتر سر شوق بیاورید و بگذارید با خلاقیت و دخالت در تزیین سفره هفت سین اعتماد به نفس در کودک‌تان افزایش پیدا کند. چند مدل کاردستی ظرف هفت سین بهمراه الگوی آنها را در ادامه داریم. در ظروف هفت سین می‌توانید سبزه عید درست کنید و یا وسایل 7 سین داخل آن بچینید و یک سفره هفت سین کودکانه داشته باشید.

سال 96 سال خروس هست برای همین الگوهای ظرف هفت سین با ایده کاردستی خروس هستند.

به غیر از وسایل سفره هفت سین کاردستی سبدهای خروس کاربردهای دیگری هم دارند. از کودک‌تان بخواهید داخل سبدها را پر از میوه و شیرینی کند و آنرا به دوستانش و یا اقوام هدیه دهد و یا وسایل روی میز تحریرش را داخل سبدها نگهداری کند و خیلی استفاده‌های دیگری که با این کاردستی سبدهای خروس می‌توان، داشت. شما نه تنها با انجام کاردستی خلاقیت کودک را افزایش می‌دهید، مدل تولید کننده بودن را به جای مصرف کننده بودن در کودک پروش می‌دهید و یاد می‌گیرد که با نتیجه کار دستش می‌توان به هدف‌های مفیدی دست پیدا کرد.

ظرف هفت سین

ظرف هفت سین

برای درست کردن این ظرف هفت سین الگوی زیر را ذخیره کنید اگر از کاغذ رنگی استفاده نکرده‌اید از کودک بخواهید، شکل‌ها را رنگ آمیزی کند. و دور آنرا برش بزنید با چسب تکه ها را بهم وصل کنید. یک ظرف گرد مقوایی درست کنید و کاردستی خروس را پشت ظرف گرد چسب بزنید. روی ظرف را هم به سلیقه تزیین کنید. از فوم کاردستی یا کاغذ رنگی می‌توانید، استفاده کنید.

به تعداد سین های لازم برای سفره 7 سین از این ظروف درست کنید.

برای ذخیره با کیفیت خوب الگوی خروس بر روی لینک زیر کلیک کنید.یک صفحه جدید باز می‌شود، الگو را ذخیره کنید.

دانلود الگوی خروس ظرف هفت سین گرد

مدل دیگری از کاردستی کاغذی ظرف هفت سین 

کاردستی نوروز

الگو را دانلود کنید و طبق خط ها آنرا تا بزنید. از کاغذ رنگی زرد و قرمز برای نوک و تاج خروس استفاده کنید.

برای ذخیره با کیفیت خوب الگوی خروس بر روی لینک زیر کلیک کنید.یک صفحه جدید باز می‌شود، الگو را ذخیره کنید.

دانلود الگوی کاغذی سبد هفت سین

کاردستی خروس با بطری آب

خروس
کاردستی ساده و خلاقانه‌ای با دوریختنی‌ها و فوم کاردستی درست کنید.

ظرف هفت سین 96

ابتدا سر بطری را برش بزنید و به اندازه طول بطری فوم دور آن بپیچانید و چسب بزنید تا تن خروس درست شود. فایل الگوی سر و پر و بال خروس را در لینک زیر دانلود کنید و شکل‌ها را برش بزنید و دور تن خروس بچسبانید. اگر خواستید به جای فوم کاردستی می‌توانید دور بطری را از بچه‌ها بخواهید رنگ کنند.

برای ذخیره با کیفیت خوب الگوی خروس بر روی لینک زیر کلیک کنید.یک صفحه جدید باز می‌شود، الگو را ذخیره کنید.

دانلود الگوی ظرف هفت سین خروس با بطری آب

مدل ظرف هفت سین با دور ریختنی ها و بشقاب یکبار مصرف

طبق عکس برش هایی بر روی بشقاب یکبار مصرف درست کنید و تا بزنید تا مدل سبد درست شود. با کاغذ رنگی سر، بال و پای خروس را درست کنید و دور سبد بچسبانید.

کاردستی عید

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi