مشاهده
8647 +

کاردستی آدم برفی کاغذی هوا سرد و سردتر می­شود.در این روزهای سرد برفی چند ایده کاردستی آدم برفی کاغذی داریم. کاردستی  با کودک­تان درست کنید و از آنها برای تزیین اتاق کودک یا جشن تولد با تم برفی استفاده کنید. آدم برفی با چوب بستنی و نقاشی سه بعدی نمونه هایی هستند که قبلا در شید شاد داشتیم. کاردستی آدم برفی کاغذی آویز مواد مورد نیاز: روش درست کردن کاردستی آدم برفی آویز: مانند تصویر مراحل را جلو بروید.کاغذ را چند لا تا کنید تا دایره­ای که قیچی می­کنید تعداد زیادی در آید. تعداد حدود 16 تا دایره را برش بزنید. یک دایره جدا هم برای سر آدم برفی جدا بگذارید.دو  دایره را با چسب بهم وصل کنید(یک رشته نخ بین آنها) 16 دایره که برای بدن آدم برفی برش زدید را از وسط تا بزنید. دایره ­ها ر...

کاردستی آدم برفی کاغذی

هوا سرد و سردتر می­شود.در این روزهای سرد برفی چند ایده کاردستی آدم برفی کاغذی داریم. کاردستی  با کودک­تان درست کنید و از آنها برای تزیین اتاق کودک یا جشن تولد با تم برفی استفاده کنید.

آدم برفی با چوب بستنی و نقاشی سه بعدی نمونه هایی هستند که قبلا در شید شاد داشتیم.

کاردستی آدم برفی کاغذی آویز

کاردستی آدم برفی

مواد مورد نیاز:

  • کاغذ,چسب,قیچی,پوم پوم نارنجی با ماژیک نارنجی,ماژیک مشکی

روش درست کردن کاردستی آدم برفی آویز:

آدم-برفی

  • مانند تصویر مراحل را جلو بروید.کاغذ را چند لا تا کنید تا دایره­ای که قیچی می­کنید تعداد زیادی در آید. تعداد حدود 16 تا دایره را برش بزنید. یک دایره جدا هم برای سر آدم برفی جدا بگذارید.دو  دایره را با چسب بهم وصل کنید(یک رشته نخ بین آنها) 16 دایره که برای بدن آدم برفی برش زدید را از وسط تا بزنید. دایره ­ها را دو دسته تقسیم کنید.(گروه 8 تایی)از خط وسط تای دایره را بهم بچسبانید تا جلوی آدم برفی درست شود.
  • 8 تای دوم را هم به همین روش بهم بچسبانید( پشت آدم برفی)

کاردستی آدم برفی سه آویز شما برای تزیین بسیار زیبا هست. با نخ آویزان کنید و یک تم زمستانی درست کنید.

2- کاردستی آدم برفی کاغذی ساده:

هیچ چیز بهتر از کاردستی ساده، سریع و زیبا نیست. کاردستی یک روش آموزش به کودکان هست. کاردستی آدم برفی دوم بسیار ساده و جالب هست.در مهد کودک این کاردستی را با بچه­ ها درست کنید و از آن برای تزیین مهد کودک استفاده کنید.

Snowman-Craft
مواد مورد نیاز:

  • کاغذ,قیچی,پوم پوم نارنجی یا ماژیک نارنجی یا گوله کاغذ تا شده کوچک,کاغذ نارنجی,چسب,ماژیک مشکی

روش درست کردن کاردستی آدم برفی کاغذی ساده :

  • سه تا نوار کاغذی قیچی کنید. 2 نوار تقریبا عرض اندازه هم باشد و نوار سوم کمی باریک­تر باشد. با هر کدام از نوارها یک رول کاغذی درست کنید.
  • سه عدد رول را بهم بچسبانید. در مرحله اول می­توانید با گیره لباس رول­ها را کنار هم ثابت نگه دارید تا چسب کاری آنها تمام شود.
  • برای تزیین آدم برفی از دگمه­ های رنگی استفاده کنید.

 

اگر بخواهید آدم برفی بصورت ایستاده باشد یک شی سنگین در رول آخر قرار دهید یا اینکه با نخ آدم برفی را آویزان کنید تا تزیینی زیبا با کاردستی آدم برفی داشته باشید.

 

نمونه های بیشتری فعالیت برای واحد کار زمستان ببینید.

0 دیدگاه کاربران + ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه

logo-enamad logo-samandehi