درباره ما

مرا عهدیست با شادی، که شادی آن من باشد          مرا قولیست با جانان ،که جانان جان من باشد

چراغ چرخ گردونم ،چو اجری خوار خورشیدم               برم از آسمان مهر ه،چو او کیوان من باشد

شيد شاد خورشيدی است كه ميدرخشد  تا خوشحالی  را براي فرزندان شما به ارمغان بياورد، شيد شاد نوری است كه ميتابد تا شادی را در دل دلبندانتان روشن سازد، شيد شاد چراغی است به دست شما مادران و پدرانی كه دغدغه آموزش و پرورش گلهای زندگيتان را داريد،

تربیت فرزندان و آموزش آنها این روزها از مهمترین دغدغه‌های پدر و مادرها می‌باشد.از همان ابتدا که جنین در بطن مادر قرار می‌گیرد با این پرسش که چه بخورم تا فرزند باهوشی به دنیا بیاورم ؟ این نگرانی شکل گرفته تا مراحل بعد در هر سنی تا ورود به دانشگاه در قالب های مختلف این نگرانیها و تلاش‌ها برای فراهم کردن بهترین بستر برای پرورش و آموزش فرزندانی موفق وجود دارد.

برای این منظور نیازی به امکانات خاص و هزینه نمی‌باشد و فقط کافی است با ایجاد محیطی مناسب در منزل و محل زندگی که بهترین مدرسه می باشد ، بهمراه بهترین معلمان که پدر و مادرهای مهربان و دلسوز می باشند این بستر را فراهم کرده تا خلاقیت فرزندانمان را بارور سازیم .

چرا باید سعی در پرورش خلاقیت داشته باشیم؟؟

کلید تمام مشکلات در داشتن ذهنی خلاق می باشد،چون شما با ابتکار و نبوغ خلاقانه در هر عرصه ای از زندگی ،مسائل اجتماعی ،عاطفی ،شغلی … می‌توانید به موفقیت برسید و رسیدن به موفقیت همان شادی می باشد که بعنوان اساس خوشبختی نام برده می شود.

“کودک شاد،کودک موفق و کودک موفق ،کودک شاد می باشد.”

ما عهدی بستيم با خدای خود تا  هر آنچه از  تجربيات ، مطالعات  و دسته بندی مطالب مرتبط به پرورش خلاقيت و باروری لوح خام نانوشته در ذهن و انديشه فرزندانمان ميباشد در تابش خورشيد شاديهايمان برای شما فراهم آوريم تا اين جوانه های نورسته از اين آفتاب  به ثمر بنشينند .

بديهی است كه براي رسيدن به هدفمان نيازمند ياری و استعانت از تجربيات و انديشه های شما باغبانان گلهای زندگی ميباشيم.

باشد كه با ياری هم شاهد طلوع خورشيد شاد زندگيمان باشيم كه هر روز ميدرخشد و هرگز غروب نميكند .

logo-enamad logo-samandehi